Gå til innhold

Gjør meg klar til fest....

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

12

• keinstein

7

• L.A.M.B

2

• red

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Barbie star
Skrevet

Hallo, jeg er her! Du glemte meg under en benk i lekeparken da du var fem. Jeg er litt inntørka, kald og full av hundebæsj etter alle disse årene, men jeg er ikke i tvil om at du vil ha nytte av meg likevel. Kom og hent meg, så erobrer vi verden sammen!

Dette er trakkasering. Håper webmaster stenger deg ute!!

Gjest Barbie star
Skrevet

Ha en fin kveld. Kos deg :)

Tusen takk :-)) Du og!

Skrevet

Faen, ass! Dårlig lite ikke du er dødsmegateit da! Og jeg bare...ikke sant...og...ikke sant...og hun bare...ikke sant...and I'm all...like...you know...ikke sant...dårlig ikke sant lite ikke du'a...ikke sant...

"............................................."

Var du med på bussen her om dagen? Satt bakerst sammen med fjortissene? Det gjorde jeg. Sånn hørtes det ut også.

Skrevet

Var du med på bussen her om dagen? Satt bakerst sammen med fjortissene? Det gjorde jeg. Sånn hørtes det ut også.

Jeg tar bane nummer 5, også kjent som Color Line, nærmest daglig. Så jeg får mer enn min dose av slik hjernecelle-etsende jævelskap. Det jeg imidlertid ikke fikser, er når folk bruker ordet "schpaa" i fullt alvor - da smeller det. Et sted går grensen min også :-)

"..............................................."

Skrevet

Så så...rolig, nå. Hvilken barbie er du, forresten? Beach Bimbo Barbie? Career Barbie? Office Slut Barbie? White Trash Barbie?

Gjest Barbie star
Skrevet

Så så...rolig, nå. Hvilken barbie er du, forresten? Beach Bimbo Barbie? Career Barbie? Office Slut Barbie? White Trash Barbie?

Hvilen Barbie vil du at jeg skal være da.....?

Skrevet

Jeg tar bane nummer 5, også kjent som Color Line, nærmest daglig. Så jeg får mer enn min dose av slik hjernecelle-etsende jævelskap. Det jeg imidlertid ikke fikser, er når folk bruker ordet "schpaa" i fullt alvor - da smeller det. Et sted går grensen min også :-)

Jeg har også tatt noen av trøbbelbanene ut og inn av tigerstaden, og tilbød flere 100 kr til fjortisluddere for å slutte å smelle med tyggis. De bare nappet ut øreproppene til MP3spillerne og ropte "HÆ?" jeg tror de bare kan si "HÆ". Alt det andre de sier er meningsløst.

PS: Color-Line er toget til Holmlia og Hvitløksexpressen er bussen fra Holmlia senter ut til Åsbråten. Sier de som vet mer enn jeg.

Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet. Jo eldre jeg blir, jo mindre vet jeg om det som er viktig; sex, f eks.

Skrevet

Jeg har også tatt noen av trøbbelbanene ut og inn av tigerstaden, og tilbød flere 100 kr til fjortisluddere for å slutte å smelle med tyggis. De bare nappet ut øreproppene til MP3spillerne og ropte "HÆ?" jeg tror de bare kan si "HÆ". Alt det andre de sier er meningsløst.

PS: Color-Line er toget til Holmlia og Hvitløksexpressen er bussen fra Holmlia senter ut til Åsbråten. Sier de som vet mer enn jeg.

Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet. Jo eldre jeg blir, jo mindre vet jeg om det som er viktig; sex, f eks.

"Jeg har også tatt noen av trøbbelbanene ut og inn av tigerstaden,"

Nå har jeg ikke akkurat hatt noe "trøbbel" på banen, da - ikke noe som har med klientellet bortsett fra å høre på fjortisprat, ihvertfall :-)

"PS: Color-Line er toget til Holmlia"

Bane 5 - Grorudbanen, er også kjent som Color Line. FLC (du har kanskje sett taggingene deres) - Five Line Crew - "stammer" derfra.

"..........................................."

Skrevet

Hvilen Barbie vil du at jeg skal være da.....?

Hmmm...Quiet Barbie? Selvdestruct Barbie? Noe i den duren :-)

Gjest Barbie star
Skrevet

Hmmm...Quiet Barbie? Selvdestruct Barbie? Noe i den duren :-)

Okk:-) Jeg skal være quiet Barbie.. For nå skal jeg *party party party* :-)

Bye

Skrevet

Ypperu dunk ?

Schpa er et av de schpaeste orda for de mest barka.

Du er lite ikke dust assa !

Skrevet

Når du står på hodet uten truser, slik at miniskjørtet ditt henger over magen, så er du en karrikatur av en brunette (med dårlig ånde).

"............................................"

Hva når du selv gjør det samme? altså står på hodet, uten truse, med miniskjørtet over magen;)

Elefant med analånde?

Skrevet

Det slo meg plutselig at om du hadde vært ekte, så hadde du vært en levende parodi på essensen av en talentløs idol-deltaker. Av typen "talentløse dommere, ass! mamma sier jeg er dødsflink til å synge, så det så!" :-)

Åh herregud! Nå slår det meg at dette selvfølgelig er Mali eller hva hun heter. Hun som hadde all verdens med selvtillitt, gudene vite hvorfor....

Skrevet

"Jeg har også tatt noen av trøbbelbanene ut og inn av tigerstaden,"

Nå har jeg ikke akkurat hatt noe "trøbbel" på banen, da - ikke noe som har med klientellet bortsett fra å høre på fjortisprat, ihvertfall :-)

"PS: Color-Line er toget til Holmlia"

Bane 5 - Grorudbanen, er også kjent som Color Line. FLC (du har kanskje sett taggingene deres) - Five Line Crew - "stammer" derfra.

T-banen=Trøbbelbanen.

Det stammer fra min barndom egentlig. Da var det mye teknisk trøbbel med t-banen, nå er det trøbbel med passasjerene.

Min første tur med T-banen kostet 40 øre for voksne og 60 øre for barn.

Gjest Barbie-mobb
Skrevet

Når skal du presentere bena dine for hverandre?? de har vært adskilt så lenge at de ikke kjenner hverandre lenger. Muahahaha

Gjest Musa di
Skrevet

Når skal du presentere bena dine for hverandre?? de har vært adskilt så lenge at de ikke kjenner hverandre lenger. Muahahaha

Barbie, jeg er musa di, du glemte meg i vaskemaskina hos mamma....kom å hent meg, husk vi skal på by´n i kveld! ;)

Skrevet

T-banen=Trøbbelbanen.

Det stammer fra min barndom egentlig. Da var det mye teknisk trøbbel med t-banen, nå er det trøbbel med passasjerene.

Min første tur med T-banen kostet 40 øre for voksne og 60 øre for barn.

"nå er det trøbbel med passasjerene."

Å? Hvor har du vært og tatt banen, da? Aldri opplevd noe trøbbel med andre passasjerer på t-banen.

"............................................"

Skrevet

Hva når du selv gjør det samme? altså står på hodet, uten truse, med miniskjørtet over magen;)

Elefant med analånde?

Jepp :-)

Men i motsetning til "barbie", så er bena mine bekjente.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...