Gå til innhold

Bukplastikk - januar 2006...

Anbefalte innlegg

trillingmamma

Noen andre her som har tatt bukplastikk i januar? Ble operert 5 januar, og synes det har gått kjempefint i tiden etterpå. Ekstremt lite smerter, men synes jeg er en del hoven i magen rett over arret fremdeles...Lurer på om noen andre har det slik? Akkurat som ei "pølse" som står ut over arret...Håper for all del at denne minker litt....for slik det er nå, så vil søren meg ikke trusene sitte ordentlig på, trusekanten ruller ned hele tiden (når jeg ikke har body på altså...) Bruker selvsagt bodyen hele tiden enda, og skal prøve å bruke den flittig i lang tid enda...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217317-bukplastikk-januar-2006/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok bukblastikk for tre uker siden og jeg har vært like bekymra som deg med at magen er hoven,Jeg har også en hoven pølse like over arret.Jeg har vært kjempe frustrer over at ikke magen er blitt flat.Jeg har lest en del nå på nette og det kan vist være hovent et par mnd.til så det er vist bare å smøre seg med tålmodighet.Åssn har du det ellers etter operasjon?Min form er kjempe fin men blir veldig sliten i ryggen for jeg går litt krok bøyd ennå.

trillingmamma

Jeg tok bukblastikk for tre uker siden og jeg har vært like bekymra som deg med at magen er hoven,Jeg har også en hoven pølse like over arret.Jeg har vært kjempe frustrer over at ikke magen er blitt flat.Jeg har lest en del nå på nette og det kan vist være hovent et par mnd.til så det er vist bare å smøre seg med tålmodighet.Åssn har du det ellers etter operasjon?Min form er kjempe fin men blir veldig sliten i ryggen for jeg går litt krok bøyd ennå.

Heisann der ;-)

Ja, det er ganske frustrerende å ikke vite helt hvordan dette arter seg. Disse infoskrivene en får tar jo bare for seg generelle ting... Jaja, vi får vel bare vente i spenning....Jeg har også vært en del plaget med vond rygg, men nå går det heldigvis myye bedre. Klarer nesten å rette meg helt opp, og har sluttet å bruke en pute under knærne om nettene. En annen ting som jeg også tenker litt på, er at arret mitt ikke er symmetrisk...nå vises det jo ikke når en har truse på, men jeg skjønner ikke helt hvorfor kirurgen ikke tenkte på å få det til mest mulig symmetrisk...Hvordan ser dette ut hos deg? Jeg får vel spørre når jeg skal til kontroll om et par mnd...Nå gleder jeg meg mest til jeg kan begynne å trimme litt igjen, tror det vil hjelpe på ;-) Håper ryggen blir bedre ;-) Og fortsatt god bedring ;-)

Heisann der ;-)

Ja, det er ganske frustrerende å ikke vite helt hvordan dette arter seg. Disse infoskrivene en får tar jo bare for seg generelle ting... Jaja, vi får vel bare vente i spenning....Jeg har også vært en del plaget med vond rygg, men nå går det heldigvis myye bedre. Klarer nesten å rette meg helt opp, og har sluttet å bruke en pute under knærne om nettene. En annen ting som jeg også tenker litt på, er at arret mitt ikke er symmetrisk...nå vises det jo ikke når en har truse på, men jeg skjønner ikke helt hvorfor kirurgen ikke tenkte på å få det til mest mulig symmetrisk...Hvordan ser dette ut hos deg? Jeg får vel spørre når jeg skal til kontroll om et par mnd...Nå gleder jeg meg mest til jeg kan begynne å trimme litt igjen, tror det vil hjelpe på ;-) Håper ryggen blir bedre ;-) Og fortsatt god bedring ;-)

Hei.

Jeg tok bukplastikk den 25 januar. Å jeg trudde pøsa kom til å forsvinne fortere enn det da, uffe..

Men pølsa kjennes hard/nummen ut gjør deres det?

• 2 uker senere...
Mor -67 modell

Hei.

Jeg tok bukplastikk den 25 januar. Å jeg trudde pøsa kom til å forsvinne fortere enn det da, uffe..

Men pølsa kjennes hard/nummen ut gjør deres det?

Hei Jenter! Jeg ble operert (full mageplastikk)i begynnelsen av november! Denne "pølsa" dere snakker om, den er jeg redd for sitter der lenge! Min er dsv enda ikke borte, enda det har snart gått 4 mnd! Har heller ikke følelse i midten av magen fra ribbeina og ned til kuttet! Håper jammen dette vil gå seg til snart, men lurer nok på om jeg må "tappe" litt væske?? Kanskje det er normalt at d tar slik tid?? Noen som vet? Blir enda ubehagelig når jeg løfter tungt, å om jeg er ekstra aktiv! Hoven hele veien... sukk... Men, alikavel... Magen er mye penere enn den var, så... :-)

trillingmamma

Hei Jenter! Jeg ble operert (full mageplastikk)i begynnelsen av november! Denne "pølsa" dere snakker om, den er jeg redd for sitter der lenge! Min er dsv enda ikke borte, enda det har snart gått 4 mnd! Har heller ikke følelse i midten av magen fra ribbeina og ned til kuttet! Håper jammen dette vil gå seg til snart, men lurer nok på om jeg må "tappe" litt væske?? Kanskje det er normalt at d tar slik tid?? Noen som vet? Blir enda ubehagelig når jeg løfter tungt, å om jeg er ekstra aktiv! Hoven hele veien... sukk... Men, alikavel... Magen er mye penere enn den var, så... :-)

Hei der!

Synd å høre at pølsa fremdeles er der da.....Men du, ta en titt inn på plastikkirurgi.no - i forumet der finner du mange innlegg - bl.annet av alle de som har svart på denne tråden. Velkommen skal du være ;-)

Ang. det å tappe væske: dersom du har væske vil du merke det ved at du trykker inn på en side av magen, og det "buler" ut på den andre....Og har du det (noe jeg tror er lite sannsynlig etter så lang tid) - så kontakter du bare klinikken.

• 4 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...