Gå til innhold

Soverynker i ansiktet

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 år som har begynt å få soverynker i ansiktet. Dvs har lagt merke til dette tidligere også, men ikke brydd meg særlig om det.Ser litt dårlig, så her om dagen da jeg tok med meg speilet ut i dagslys fikk jeg litt panikk! Det var tydelig noen rynker på den ene siden av neseroten. Dette kommer av at jeg sover på magen med kinnet (ofte det samme) ned i puta, og dermed skviser kinnet mot nesa. Vet at dette kanskje kan virke litt hysterisk, men det er ikke så trivelig med rynker i en alder av 23 år.. Og tenk hvis det blir værre! Så det beste er om jeg klarer å sove på ryggen, noe jeg synes er helt UMULIG.

Så: Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal klare å sove på ryggen?? (f.eks finnes det en pute e.l). Og hvis jeg klarer å sove på ryggen, vil mine "liggemerker" (rynker) kanskje bli borte? (er jo lov å håpe).

Vet som sagt at dette kan virke litt hysterisk, er nemlig ikke såå forfengelig. Likevel bekymrer det meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217351-soverynker-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...