Kristin_82 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er en jente på 23 år som har begynt å få soverynker i ansiktet. Dvs har lagt merke til dette tidligere også, men ikke brydd meg særlig om det.Ser litt dårlig, så her om dagen da jeg tok med meg speilet ut i dagslys fikk jeg litt panikk! Det var tydelig noen rynker på den ene siden av neseroten. Dette kommer av at jeg sover på magen med kinnet (ofte det samme) ned i puta, og dermed skviser kinnet mot nesa. Vet at dette kanskje kan virke litt hysterisk, men det er ikke så trivelig med rynker i en alder av 23 år.. Og tenk hvis det blir værre! Så det beste er om jeg klarer å sove på ryggen, noe jeg synes er helt UMULIG. Så: Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal klare å sove på ryggen?? (f.eks finnes det en pute e.l). Og hvis jeg klarer å sove på ryggen, vil mine "liggemerker" (rynker) kanskje bli borte? (er jo lov å håpe). Vet som sagt at dette kan virke litt hysterisk, er nemlig ikke såå forfengelig. Likevel bekymrer det meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217351-soverynker-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.