Gå til innhold

Lukter rart..

Anbefalte innlegg

Jeg har etter et fast forhold nå hatt samleie med ei ny jente. Vi har kun hatt sex et par ganger, og det er ca 1 mnd siden sist nå. Men etter at vi har hatt sex,dvs også 1 mnd etterpå, så har penis luktet anderledes , enn den gjorde tidligere. Det merkes egentlig kun når jeg onanerer. Jeg er kjent med at lukt kan forandre seg pga "ulike nye miljøer". Men denne lukten synes jeg er ganske stram, og jeg trodde at dersom jeg ikke hadde mer sex med denne personen, så kom denne lukten til å forsvinne.

Jeg har i ettertid testet meg for clamydia, men denne tetsten var negativ.

Hva kan årsaken til denne lukten være, og hva kan jeg gjøre med den? Jeg bruker Asan til daglig, og har ellers ikke noen problemer som kløe osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217358-lukter-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Hei. Hvis det fremdeles lukter vondt av penis når du har vasket deg 2 ganger om dagen, så bør du ta det opp med lege bare for å få sjekket det.

Når det gjelder såpen du bruker, er ikke denne beregnet for intimvask i det hele tatt, selv om det står "Asan intimvask" på denne. Asan har nemlig ph 5,5... ALTFOR høy for det sensitive underlivet (helst hos kvinner). Lactacyd derimot, inneholder melkesyre-bakterier og har en ph på 3,5 og det er en sur ph som passer perfekt til underlivet. Prøv den, vask deg morgen og kveld, og se om det forandrer seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217358-lukter-rart/#findComment-1605356
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...