Gå til innhold

Vondt over kneet.

Anbefalte innlegg

Gjest Halteper

Når jeg våknet opp i dag, hadde jeg kjempevondt rett over høyre kne. Det kjennes ut som et skikkelig blåmerke og området er litt hovent og varmt, men bare så vidt det er merkbart.

Det gjør mest vondt når jeg bøyer kneet, men også når jeg strekker ut beinet og bruker muskelen. Sitter jeg stille med beinet rett ut så kjennes det nesten ikke.

Området er veldig ømt, og det kjennes nesten ut som jeg får hekseskudd i hele benet hvis jeg klemmer på det.

Jeg kan ikke huske å hatt det slik når jeg la meg i går, og jeg har heller ikke skadet meg på noe vis (Jeg var ikke ute på fylla i helgen, så det var avklart ;) ).

Hva er det som foregår? Har jeg bare ligget dumt i natt eller er det noe jeg burde ta til legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217365-vondt-over-kneet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det blir jo bare værre. Har problemer med å stå nå. Prøvde å sette meg i bilen men får ikke bøyd benet nok til å komme meg inn.

Tror dere jeg burde hvile kneet eller tøye ut?

Du har mange symptomer som viser til betennelse, men det kan også være noe annet. Derfor vil jeg be deg sjekke dette hos legen din i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217365-vondt-over-kneet/#findComment-1605061
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...