Gå til innhold

Hjelp - jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg seriøst hjelp her..

Har datet en fyr i noen mnd, og det har vært bort i mot perfekt! Han bor i en annen by, så vi sees ikke så altfor ofte, men når vi sees har det alltid vært stor stas. Vi pleier ikke å melde eller ringe så mye ellers, bare hvis det er noe spess, og evt noen ganger i uken for å høre at alt er bra/avtale neste møte. Dette har vært jevnt fordelt.

For to uker siden var vi på en fem dagers hyttetur på fjellet, og det var helt perfekt. Er ganske så sikker på at han koste seg også, virket slikt på det han sa og gjorde (var veldig blid, postitiv, kosete (ikke bare kåt!).

Vel, etter dette har vi meldet litt (bla har han takket for en "utrolig bra tur") - men nå har jeg ikke hørt fra han på nesten en uke - og det spesielle - han svarer ikke lenger på mine meldinger!

Han skulle gå et langt skirenn på lørdag, så jeg sendte en sms dagen før og ønsket lykke til. Det var lite å svare på, så greit nok, men da jeg lørdag ettermiddag sendte en ny melding og spurt om hvordan det gikk, samt om jeg snart kunne håpe på å treffe han igjen - da synes jeg godt han (som han ellers er flink til!) kunne ha svart?!

Jeg skjønner at det høres ut som om jeg har noia nå... og ja - jeg har vel det!

Hva kan jeg gjøre? Tenkte kanskje å ringe han i morgen å høre om alt står bra til? Om han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre, foretrekker jeg å vite det, blir helt gal av å ha det slik! Han er virkelig det beste jeg har datet på en stund, og jeg vil gjerne beholde han. Men en viss dose selvrespekt ønsker jeg å beholde oppi det hele!

Ellers må jeg si at han har virket ekstremt ærlig og åpen ellers, så jeg har i grunn tro på at han ville sagt det som det var om han ikke ønsket å treffe meg igjen.. Er løpet kjørt, eller overreagerer jeg?

Hjelp!

Gjest Ring du
Skrevet

Ring ham du, det kan jo hende han er tom for ringetid på kortet;o)

Skrevet

Hmmm. Han har ikke kontantkort... :(

;)

Gjest Ring du
Skrevet

Hmmm. Han har ikke kontantkort... :(

;)

Ikke betalt regninga da kanskje...

Gjest unaturlig
Skrevet

En uke med tomt kort hvis han er alvorlig interessert? Hadde jeg vært SÅ blakk, så hadde jeg i hvertfall lånt mobilen til en venn slik at jeg fikk gitt beskjed.

Skrevet

En uke med tomt kort hvis han er alvorlig interessert? Hadde jeg vært SÅ blakk, så hadde jeg i hvertfall lånt mobilen til en venn slik at jeg fikk gitt beskjed.

Ja, det er det jeg tenker også. I alle fall burde han fikset noe da han fikk min siste sms på lørdag. Han kunne vel evt sendt en epost?

Humpf. Tror jeg ringer i morgen om jeg ikke har hørt noe da. Jeg gidder virkelig ikke å bruke alle ressursene mine på denne fyren - da vil jeg heller gå videre.

Men snufs.

Skrevet

Ring han du. Mulig han har mista mobilen og dermed ditt nr også? Evt ring opplysningen å hør om han har andre nr.

Gjest unaturlig
Skrevet

Ja, det er det jeg tenker også. I alle fall burde han fikset noe da han fikk min siste sms på lørdag. Han kunne vel evt sendt en epost?

Humpf. Tror jeg ringer i morgen om jeg ikke har hørt noe da. Jeg gidder virkelig ikke å bruke alle ressursene mine på denne fyren - da vil jeg heller gå videre.

Men snufs.

Ring, du - så får du (sannsynligvis) visshet. Pyton å gå sånn som du beskriver.

Skrevet

Jeg ville ringt han. Har selv vært i liknende situasjoner, og det er mye bedre å få et negativt svar enn ikke å få et svar i det hele tatt. Det kan godt hende du ikke har noe å frykte, men noen ganger tar ting plutselig slutt helt uforklarlig. For noen år tilbake var jeg i et forhold som jeg trodde var skikkelig bra, men plutselig gjorde kjæresten min det slutt uten å oppgi en eneste grunn. Det behøver selvfølgelig ikke være tilfellet her, men greit å finne det ut så fort som mulig! Det verste er de som langsomt skal avslutte noe ved først slutte å svare på meldinger osv. Da kan du like gjerne komme deg videre til en bedre person:-)

Skrevet

Jeg ville ringt han. Har selv vært i liknende situasjoner, og det er mye bedre å få et negativt svar enn ikke å få et svar i det hele tatt. Det kan godt hende du ikke har noe å frykte, men noen ganger tar ting plutselig slutt helt uforklarlig. For noen år tilbake var jeg i et forhold som jeg trodde var skikkelig bra, men plutselig gjorde kjæresten min det slutt uten å oppgi en eneste grunn. Det behøver selvfølgelig ikke være tilfellet her, men greit å finne det ut så fort som mulig! Det verste er de som langsomt skal avslutte noe ved først slutte å svare på meldinger osv. Da kan du like gjerne komme deg videre til en bedre person:-)

Prøvde å ringe nå, og kom rett på svarer, noe jeg aldri har opplevd der i gården før. La selvsagt ikke igjen beskjed... Men det gir meg litt mer tro på at han har mistet mobilen (eller gått tom for strøm - han er ikke hjemme).

Nå får jeg vente og se om han tar kontakt i morgen når han er hjemme hos laderen sin..

Skulle virkelig ønske at jeg ikke stresset med dette, vi jenter tenker jammen alt for mye!!

Skrevet

Prøvde å ringe nå, og kom rett på svarer, noe jeg aldri har opplevd der i gården før. La selvsagt ikke igjen beskjed... Men det gir meg litt mer tro på at han har mistet mobilen (eller gått tom for strøm - han er ikke hjemme).

Nå får jeg vente og se om han tar kontakt i morgen når han er hjemme hos laderen sin..

Skulle virkelig ønske at jeg ikke stresset med dette, vi jenter tenker jammen alt for mye!!

Uff, ja, vet hvordan det er... Det verste er at de fleste gutter tenker ikke noe over det i det hele tatt (og det må være veldig deilig!). Mest sannsynlig ringer han deg senere og har ikke engang tenkt over at du kunne begynne å lure. Vi jenter liker å tro at vi da har lært av den episoden, men neste gang noe liknende skjer, er vi i gang med bekymringene igjen...;-)

Skrevet

Uff, ja, vet hvordan det er... Det verste er at de fleste gutter tenker ikke noe over det i det hele tatt (og det må være veldig deilig!). Mest sannsynlig ringer han deg senere og har ikke engang tenkt over at du kunne begynne å lure. Vi jenter liker å tro at vi da har lært av den episoden, men neste gang noe liknende skjer, er vi i gang med bekymringene igjen...;-)

Hehe, ja. Og vet du - han pleier å si at det han liker best med meg at jeg er så ukomplisert og lite grublete... Han skulle bare visst!!

Synes godt han kunne ha sendt en sms fra en annen telefon (er vel ikke en stor tryllekunst å få tak i nr mitt), men på den annen side, vi har ikke daglig kontakt, så han tror vel ikke jeg bryr meg!

Blir så sliten av meg selv av og til! :)

Takk for trøst!

Skrevet

Hehe, ja. Og vet du - han pleier å si at det han liker best med meg at jeg er så ukomplisert og lite grublete... Han skulle bare visst!!

Synes godt han kunne ha sendt en sms fra en annen telefon (er vel ikke en stor tryllekunst å få tak i nr mitt), men på den annen side, vi har ikke daglig kontakt, så han tror vel ikke jeg bryr meg!

Blir så sliten av meg selv av og til! :)

Takk for trøst!

En oppmuntrende ting er i hvertfall at når forholdet først har vart en stund, tør man gjerne å si ifra om mer. Etter å ha vært sammen med samboeren min i litt over to år, har jeg lært han en god del om jenter og tenking. Dette gjelder spesielt viktigheten av å svare på sms når man er en stund borte fra hverandre. Han ble rimelig overrasket over hvordan jenter tenker rundt dette, men han har virkelig lært, for hver gang han er borte ei helg, sender han meg meldinger lenge før jeg har tenkt på å sende til han:-) Da kommer han hjem til en blid kjæreste så han har nok skjønt nytten av det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...