Kjapp Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei! Jeg er en jente på 29 som sliter med hvordan magen min ser ut etter 3 graviditeter/fødsler på under 4 år. Jeg la på meg nesten 30 kg under hver graviditet, som jeg har kvittet meg med igjen etter hver gang. Føler jeg har gått på konstant slankekur de siste årene (mellom graviditetene). Jeg er nesten i mål med vekten etter siste fødsel for 2 1/2 år siden. Jeg har flere venner/bekjente som har gjennomført mageplastikk pga overføldig hud, de har søkt gjennom sine leger og kun betalt en egenandel. Jeg har lyst til å gjøre det samme, jeg opplever magen min som veldig stygg,har ikke fullt 2-3 cm heng, men utrolig skrukkete!! Har magen til en 80 åring! det plager meg veldig og jeg tør overhodet ikke vise meg offentlig med bar mage.Går aldri i svømmehall eller stranda med barna. Sexlivet er et kapittel for seg selv..!! Mitt problem er imidlertid den at jeg ikke tør ta dette opp med min fastlege, jeg synes det er ekstremt flaut og er redd for at han ikke skal ta meg på alvor eller at han skal bagatellisere saken. Hva gjør jeg? Hvilke muligheter har jeg, hovrdan skal jeg gå fram? Har ikke råd til å koste en operasjon fra egen lomme. (Er aleneforsørger) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217419-mageplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.