Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 What? He he.. Neida..jeg er bare en liten unge Men som det vidunderbarn du er, så er du praktiserende plastisk kirurg forlengst 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Men som det vidunderbarn du er, så er du praktiserende plastisk kirurg forlengst Ja.. Jeg lærer fort 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Men som det vidunderbarn du er, så er du praktiserende plastisk kirurg forlengst Hvordan er du fornøyd med resultatet, lurulf? Du hadde jo avtale med plastikkirurg M.A. igår kveld... Synd vi ikke så noe mer til Barbie Star i tråden, men kanskje hun allerede var opptatt med å stå modell? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 35 (blir 36 år gammel om ca tre uker) 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Aah... så det er 24 man blir etter at man har vært 23 altså? ;-p hehe, det er visst slik 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvordan er du fornøyd med resultatet, lurulf? Du hadde jo avtale med plastikkirurg M.A. igår kveld... Synd vi ikke så noe mer til Barbie Star i tråden, men kanskje hun allerede var opptatt med å stå modell? Nei, Barbie Star møtte ikke opp. Men nå har jeg nye pupper som jeg er riktig stolt av :-) Siden vi ikke hadde Star som modell, så stillte SDD meget villig opp som konsulent. Gyda skulle inn etter meg. Skal tro hvordan det gikk med henne? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ja.. Jeg lærer fort Og så flink som du er til å få frem det individuelle hos oss! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Nei, Barbie Star møtte ikke opp. Men nå har jeg nye pupper som jeg er riktig stolt av :-) Siden vi ikke hadde Star som modell, så stillte SDD meget villig opp som konsulent. Gyda skulle inn etter meg. Skal tro hvordan det gikk med henne? Med SDD som konsulent og M.A. som kirurg tviler jeg ikke på at resultatet ble bra. :-) Grattis med nye, lekre pupper da. Nå er det bare å stille i dype utringninger ;-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Huff - vet ikke om jeg tør legge inn alder her som det var så mange "ungdommer" .....! Er det ingen voksne damer, eller menn for den saks skyld, som er her på siden da ? Jeg er hm..... 47 ..... Jo vi er flere i den alderen, men ikke mange;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Med SDD som konsulent og M.A. som kirurg tviler jeg ikke på at resultatet ble bra. :-) Grattis med nye, lekre pupper da. Nå er det bare å stille i dype utringninger ;-) Takk, takk :-D Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noen topper som ligner dine, du er alltid så lekker på bildene :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Takk, takk :-D Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noen topper som ligner dine, du er alltid så lekker på bildene :-) Takk takk. :-) Da må jeg få se bilder etterpå, du blir sikkert like lekker du og. Vi kan jo ta nye nonnebilder, i festtopper. ;-P 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 vel for å si det slik, da prins Sverre Magnus ble født,var samme dagen som jeg var halvveis til 50 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Takk takk. :-) Da må jeg få se bilder etterpå, du blir sikkert like lekker du og. Vi kan jo ta nye nonnebilder, i festtopper. ;-P "Vi kan jo ta nye nonnebilder, i festtopper." Toppers! Men vi venter til alle nonnene har vært under kniven, så tar vi gruppebilde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.