Gå til innhold

Hva er alderen på folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør nå ikke meg i alle fall!:)

Hehe! Jeg kan bare anbefale silikon, altså. Helt toppers (ref. Ingeborg Sørensen på Valentine-programmet sitt)!

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

11

• Gyda

7

• hare1365380455

6

• Lurveline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest hemmelig anonym
Skrevet

Når har du time hos Dr. M.Angelica?

Hun har lange ventelister, men prioriterer oss nonnene :-)

Kan ikke dere ta slike spørsmål o.l på msn, så slipper '100 nyeste' å bli fylt opp av snikksnakket deres?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tusen takk for smigeren! *rødme*

Botox er i alle fall ikke nødvendig, så det ble litt silikon her også. :o)

Ble det puppejobb hos deg også?

Hvem stilte som konsulent - SDD eller kanskje Prozak?

De har nok god greie på sakene, begge to :)

Skrevet

Jeg er veldig spredt.

Eldre enn gjennomsnittet i hvert fall...

Skrevet

Kan ikke dere ta slike spørsmål o.l på msn, så slipper '100 nyeste' å bli fylt opp av snikksnakket deres?

Næsj, hvorfor det?

Du kan bare la være å klikke på innleggene våre.

Eller du kan være med på moroa.

;-P

Skrevet

Jeg stiller gjerne på gruppebilde. :-)

Fine!

Da blir det gruppebilde.

For nå er vi såå lekre!

Må bare vente på at hare også får fikse på det hun vil først.

Vi tar gruppebilde neste helg, med lekre topper.

;-)

skorpionfisken
Skrevet

Vil vel tro at de fleste er mellom 20 og 50, med en og annen tenåring og gamling innom.

Skrevet

Huff - vet ikke om jeg tør legge inn alder her som det var så mange "ungdommer" .....! Er det ingen voksne damer, eller menn for den saks skyld, som er her på siden da ?

Jeg er hm..... 47 .....

Det blir jeg også i år.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare deg, siden du er anonym. Men siden jeg er i godt humør i dag og har en liten pause nå, så får du min oppmersomhet likevel.

Vi snikksnakker på msn også, så det er mye som ikke blir fyllt opp på 100 nyeste listen, og godt er vel det :-)

Men det er ikke alt som egner seg like godt for msn. På dol er vi ikke avhengige av at alle er pålogget samtidig, man kan velge å hive seg på når man ønsker - eller stå over.

Dessuten er dol mer inkluderende, den åpner for at de som vil kan delta, ikke bare de som blir invitert på msn.

Det som utløste denne avsporingen, var heller ikke noen fra "penegjengen", men L.A.M.B sin antagelse om at M.Angelica er plastiskkirurg.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2965701 En slik anledning er bare for god til å la gå fra seg :-)

Siden noen i denne tråden stusset over alderen til før nevnet kirurg, så ble det en liten avsporing her også.

Her har vi vært flinke til å slenge på /amber og /lurulf, noe som gjør det lett å unngå innleggene for de som ikke er interessert.

Legg også merke til at når vi morer oss, så er det veldig uskyldig humor. Vi hverken sjikanerer eller forfølger andre, vi lager bare litt såpeunderholdning og lystig stemning her :-)

Håper du satte pris på dette lange svaret mitt. Som Amber også sier, du er velkommen til å delta :-)

Skrevet

Huff - vet ikke om jeg tør legge inn alder her som det var så mange "ungdommer" .....! Er det ingen voksne damer, eller menn for den saks skyld, som er her på siden da ?

Jeg er hm..... 47 .....

Joda, jeg er 50+:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gyda er strålende fornøyd!

M.Angelica er en stjernekirurg. Vi må passe godt på så hun ikke forsvinner fra oss til Hållyvudd.

Vi bør kanskje ikke skryte så høylytt i tilfelle hun leser dette.

Og i verste fall: Vi kan risikere at hun begynner å ta seg så godt betalt at klosterlivet blir vanskelig ...

Nå leste jeg dette ;)

Men vær du trygg, jeg svikter aldri nonnene mine *s*

Takk for all skryten, jeg er veldig glad for at dere er fornøyde! *neie*

Skrevet

Nå leste jeg dette ;)

Men vær du trygg, jeg svikter aldri nonnene mine *s*

Takk for all skryten, jeg er veldig glad for at dere er fornøyde! *neie*

Godt å vite at du ikke svikter oss. :-)

Da kan vi fortsatt glede oss over alle mulighetene i klosteret i mange år framover.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...