Gå til innhold

Anbefalte innlegg

bittelillemy81

Jeg har vært hos legen og fått vite at jeg har sår på livmortappen (noe med at celletypen inni livmoren har "spredd seg" til utsiden av livmortappen). Det gjør at jeg lett blør under samleie, noe som kan være ganske irriterende. Legen sa at det gikk an å pensle det med et eller annet, men det krevde mange behandlinger, var ubehagelig, og det var ikke alltid at det virket. Alt i alt virket det ikke som han syns det var verdt for meg å vurdere en gang. Er det noen av dere der ute som har fått behandling for dette problemet? Hva slags behandling isåfall, og hjalp det? Er det noen som vet om sånt går over av seg selv? Setter pris på alle erfaringer dere har å komme med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217451-s%C3%A5r-p%C3%A5-livmortappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...