Gjest Sol 65 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er VELDIG plaget av hårvekst på leggene og lårene,pluss litt her og der.Noen som har gode råd til hårfjerning?Må barbere minst en gang daglig ellers er jeg "kaktus".Hårfjerningskrem ok,men da må hårene ha en viss lengde og det orker jeg sjelden(lite pent!).Mest effektivt hittil har vært epilator.Hårfri tre-fire dager.Men måtte slutte for jeg fikk så MANGE og betente hårsekker,typisk!Akkurat nå går det i høvel og skum.Da ser jeg ganske ok ut i eit døgn.Har vært plaget siden jeg var 12 år.Voksing er vel vondt og dyrt?Hvor lenge før "kaktus "igjen?Elektrolyse.rådyrt? Er kjempe takknemlig for tips og råd!!Er 40 år.Bruker det og bli verre eller bedre med årene(har blitt verre og verre så langt!)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217553-h%C3%A5rvkst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.