Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er VELDIG plaget av hårvekst på leggene og lårene,pluss litt her og der.Noen som har gode råd til hårfjerning?Må barbere minst en gang daglig ellers er jeg "kaktus".Hårfjerningskrem ok,men da må hårene ha en viss lengde og det orker jeg sjelden(lite pent!).Mest effektivt hittil har vært epilator.Hårfri tre-fire dager.Men måtte slutte for jeg fikk så MANGE og

betente hårsekker,typisk!Akkurat nå går det i høvel og skum.Da ser jeg ganske ok ut i eit døgn.Har vært plaget siden jeg var 12 år.Voksing er vel vondt og dyrt?Hvor lenge før "kaktus "igjen?Elektrolyse.rådyrt? Er kjempe takknemlig for tips og råd!!Er 40 år.Bruker det og bli verre eller bedre med årene(har blitt verre og verre så langt!)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217553-h%C3%A5rvkst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...