Gå til innhold

stresshodepine i en måned

Anbefalte innlegg

Gjest er bare sååå sliten nå

Hva kan jeg gjøre når jeg har hatt stresshodepine hver dag i en måned og jeg aner absolutt ikke hvorfor. Jeg føler ikke at jeg stresser, og har tatt det mye med ro i det siste. Hva mer kan jeg gjøre for å bli kvitt den?

Har prøvd akupunktur, kiropraktor, massasje og paracet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217687-stresshodepine-i-en-m%C3%A5ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er bare sååå sliten nå

Prøv med litt trim. Det hjelper ikke med en gang men det hjelper etter hvert. Har de samme plagene selv og da tar jeg meg sammen og går en tur i høyt tempo ca 45 min hver dag.

Takk for svar. Jeg går tur hver dag og trener to ganger i uken. Det hjelper med frisk luft der og da, men ikke ellers.

• 1 måned senere...
svimmelstudent

Takk for svar. Jeg går tur hver dag og trener to ganger i uken. Det hjelper med frisk luft der og da, men ikke ellers.

Jeg sliter også med hodepine. Samtidig er ørene tette (propper), og jeg blir svimmel. Jeg vet jeg har en stresset personlighet, det har jeg hatt hele livet. Etter et år med en del påkjenninger, er nå plagene kommet. I fjor tjente jeg 145000 i tillegg til å gå fulltidsstudier. Det er en del jobbing utenom det. I februar 2005 hadde jeg samlivsbrudd med x-kjæresten. I det hele tatt, det var et tøfft år.

Jeg har vert hos psykolog og psykiater men begge to mener ikke jeg er deprimert eller har noe form for psykisk lidelse. Jeg har operert bihulene, men ble ikke bedre av den grunn. Jeg har tatt MR og CT av hode og nakke. Kun negative funn. Jeg har gått på en rekke antideppressiva, rhinexin, antibiotika og alt uten effekt. Jeg har vert hos kiropraktor og knukket opp litt nakke og massert litt skuldre, dette også uten effekt. Jeg har vert hos øyelege. Også her kun negative funn. (Men han anbefalte konvergenstrening, ettersom jeg er student.)

Fortvilelsen er stor. Men også jeg opplever å bli veldig bra når jeg trener. Jeg går en del tur i friluft / fjellet. Og jogger en del. Blir veldig bra i øyeblikket. Men blir dårlig igjen en halvtimestid etter trening. Er også veldig bra den første halvtimen eter jeg har stått opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...