Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noe som ligner på kviser nedentil. Andre eller tredje gangen jeg får dette.Fått ved siden av vagina, nesten mot låret og under hårveksten over skambeinet. Det over skambeinet er der fortsatt og gjør skikkelig vondt og blir nesten større og større. Er sårt og kan omtrent ikke sitte bøyd, da dette gjør vondt. Er dette herpes, eller hva kan det våre. Ligner på en kvise, men ser ut som et sår på toppen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217731-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er vanskelig å si hva slags infeksjon som forårsaker dine "kviser. Herpes forårsaker vanligvis blemmer, og de blir kviser først når det blir superinfisert med bakterier. Det høres egentlig ikke som herpes det du beskriver. Jeg ville tenke mer på bakterier. Forskjellige bakterier kan forårsake kviser. Det viktigste er kanskje pinlig renslighet, vask med såpe i alle fall daglig. Hvis det er bakterier bør det kunne behandles med antibiotika. Jeg ville vise det til en lege når du har utbrudd, slik atr han/hun eventuelt kan ta prøve til påvisning av smittestoffet før slik behandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217731-herpes/#findComment-1608434
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...