Ana1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei, jeg er en 21 år gammel jente, som alltid har vært glad i mine pupper. De har alltid vært fine og faste. I høsten fikk jeg seboreisk eksem over hele kroppen hvor jeg mistet mye hår, og mye plager særlig rundt brystene, men også rundt kne og lår. For å lindre plagene, ble det kjøpt daktakort. Jeg brukte dette på de mest angrepede områdene, bryst, lår og kne. Konsekvensen er den at jeg nå har fått så tynn hud rundt brysetene at de virker slappe. Jeg føler ikke jeg har brystene mine lenger. Jeg merker også at huden på kneet er litt slapp.Jeg har fulgt veiledningen veldig nøye, men jeg har ikke fullført kuret helt ut, da jeg ble misfornøyd med resultatet. Jeg har bare brukt legemidlet kun en periode i mitt liv. Spørmålet er da, er dette vanlig? Det står ingenting om denne konsekvensen å veiledningen. Hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen? Jeg føler at jeg miser alt på samme tid.Et annet spørsmål er om det er vanlig å få dette eksempet over alt i kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217745-har-f%C3%A5tt-for-tynn-hud-rundt-pupper-pga-daktacort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.