Gå til innhold

røde øyne, passer det her ??

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte røde, spesielt hvis jeg sitter foran dataen noe som ikke er veldig rart.

Det som er merkelig er at de kan være røde i flere dager, spesielt når jeg våkner.

Snakker ikke litt rosa her men veldig røde.

For eksempel i dag har jeg ikke sett på en pc ellr tv hele dagen før nå og øynene har ikke blitt bedre siden i går.

Hva er galt tro ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217759-r%C3%B8de-%C3%B8yne-passer-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan rett og slett være allergisk mot "strålingen" fra skjermen.Sitter du for nære? For lenge i gangen? Dette er ikke noe fasitsvar,bare et forslag.Min mor jobbet i televerket og satt foran pc´n hele dagen, hun fikk besvær med øynene,i tillegg til det hun kalte "småkløe" i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...