kakakaka1365380934 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har lenge vært plaget av smerter i endetarmen, krampelignende som er fryktelig smertefylt. Det eneste som da hjelper er å gå på do for å presse. Disse smertene kommer gjerne i forbindelse med fysisk aktivitet, men også av og til ellers. Jeg har også etter hvert fått svært hyppig avføring, mange ganger i døgnet, også av og til på natten. Ofte diareaktig. Har også en stund hatt mye gjennomsiktig slim i avføringen, og i dag la jeg merke til at dette slimet var blandet med blod. I tillegg til dette har jeg smerter langt nede i magen, på høyre side. Tenkte det kan være i eggstokkene, men tror egentlig at smertene ligger enda litt lengre nede. Smertene er der hele tiden, det er ømt å ta på, og vondt når jeg strammer magen. Ellers er det også ofte litt vondt når jeg går på do, og ofte nokså vondt å tørke meg/berøre endetarmsåpningen. Når jeg nå leser symptomene for kreft i endetarm eller tykktarm får jeg fullstendig panikk, det virker jo veldig sannsynlig at det kan være det? Jeg er bare 32 år, men det er vel sikkert mulig uansett? Hvilke undersøkelser bør jeg be om? Takker så mye for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217838-plager-med-endetarmavf%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest riggy Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Bestill time hos legen og fortell nøyaktig hvordan du har det. Ingen annen som kan hjelpe deg med dette, desverre. Det trenger jo slett ikke å være noe så alvorlig som kreft, som du antyder. Men for din egen del ,få det sjekket opp så snart som mulig.Dumt å gå og engste seg over sånne ting,det tærer på psyken også det. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217838-plager-med-endetarmavf%C3%B8ring/#findComment-1612828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.