Gå til innhold

Kan astma ligge latent og blusse opp igejn i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde alvorlig astma som liten - lå stadig i surstofftelt. Veldig ekkelt husker jeg. Men så vokste jeg meg av det.

Hadde også allergi for katter og ghunder, samt støv.

Men nå, kan det se ut som jeg har fått det igjen. Jeg piper i brystet ved få anstrengelser (har ikke dårlig kondis, nei), blir fort tett i brystet og hoster enormt mye. Gjør vondt i brystet veldig mye nå, og er også noe slimete i luftveier.

Jeg husker ikke så mye av syptomene p astma, men kan dette være astma som jeg har fått igjen i voksen alder?

Fikk en innhalator med bricanyl for noen år siden, da jeg hadde samme symptomer, og har brukt den i dag. Ble så utrolig mye bedre i bryst og pust.

Men, er det astma? Og kjan den altså komme tilbake?

Håper noen kan svare! Takk :-)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...