Gå til innhold

James Bond


Gjest Shaken not stired!

Anbefalte innlegg

Utkonkurrert av Mrxx. Det var et skudd i baugen.

Men så lenge jeg får Angelica er det ikke så jævlig nøye. :)

Men da er det avgjort da. Du er herved utnevnt til agent 007, og får selvfølgelig med deg Angelica. :-)

Vi ser fram til et utmerket samarbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    37

  • mrxx

    17

  • Gyda

    13

  • hare1365380455

    8

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Men da er det avgjort da. Du er herved utnevnt til agent 007, og får selvfølgelig med deg Angelica. :-)

Vi ser fram til et utmerket samarbeid!

Eneste aberet er at jeg ikke har sansen for 007, så jeg tror jeg i framtiden fortsetter å være gode, gamle SDD. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste aberet er at jeg ikke har sansen for 007, så jeg tror jeg i framtiden fortsetter å være gode, gamle SDD. :)

Å, såpass?

Du hørtes så hipp ut på å være med som Bond da tråden startet, så vi gjorde alt vi kunne for å få deg med. Og så vil du ikke være 007 likevel?

;-P

hehe - da får vi fortsette som vi har gjort til nå da, med Mrxx som Bond, tre bondjenter, og uten 007 og spesialagent.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Å, såpass?

Du hørtes så hipp ut på å være med som Bond da tråden startet, så vi gjorde alt vi kunne for å få deg med. Og så vil du ikke være 007 likevel?

;-P

hehe - da får vi fortsette som vi har gjort til nå da, med Mrxx som Bond, tre bondjenter, og uten 007 og spesialagent.

:-)

Så du mener 007 og James Bond er to ulike personer?

Du! Nå er jeg riktignok ingen James Bond-fan og burde egentlig holde meg for god til å anbefale noen å se på dritten, men jeg tror kanskje du trenger et lite kurs i James Bond. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener 007 og James Bond er to ulike personer?

Du! Nå er jeg riktignok ingen James Bond-fan og burde egentlig holde meg for god til å anbefale noen å se på dritten, men jeg tror kanskje du trenger et lite kurs i James Bond. :)

Jeg vet at det er samme person.

Men lurulf og jeg fant på en liten individuell vri bare. Sånn at både du og Mrxx kunne få hver deres rolle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vet at det er samme person.

Men lurulf og jeg fant på en liten individuell vri bare. Sånn at både du og Mrxx kunne få hver deres rolle. :-)

Åh, da ble vi glade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Utkonkurrert av Mrxx. Det var et skudd i baugen.

Men så lenge jeg får Angelica er det ikke så jævlig nøye. :)

"Utkonkurrert av Mrxx"

Ja, dessverre. For amber og meg er det ingen over, ingen ved siden.

Men på den annen side er vi så sjarmerte av deg at vi gjerne vil ha deg med på laget også!

:-) *Smigrer*

Trøsten for deg må være at du for M.Angelica er den aller, aller beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Så du mener 007 og James Bond er to ulike personer?

Du! Nå er jeg riktignok ingen James Bond-fan og burde egentlig holde meg for god til å anbefale noen å se på dritten, men jeg tror kanskje du trenger et lite kurs i James Bond. :)

Joda, egentlig er James Bond og agent 007 samme person.

Men her på dol har vi (amber og jeg) alltid bare kallt mrxx for Bond. Dermed tar vi det lille kunstgrepet at vi skiller ut agent 007.

Og ingen passer bedre til det enn du, kjære SDD! (Jeg regner med at McLoud kunne tenke seg å søke, men du kommer naturligvis forann han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Har dette "temaet" vært oppe her på forumet før?

Javisst, var det ikke du som også sa at vi hadde vann på en gammel mølle?

Tidlig i høst en gang var det en tråd om James Bond. Da stemte amber og jeg frem mrxx som den suverene kandidaten.

Like etter utnevnte vi oss selv som bondpiker. Mary Poppins kom da og forlangte å være med på laget, så vi ble tre bondpiker til sammen.

Men så satte vi foten ned, ingen flere bondpiker aksepteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurine1

Javisst, var det ikke du som også sa at vi hadde vann på en gammel mølle?

Tidlig i høst en gang var det en tråd om James Bond. Da stemte amber og jeg frem mrxx som den suverene kandidaten.

Like etter utnevnte vi oss selv som bondpiker. Mary Poppins kom da og forlangte å være med på laget, så vi ble tre bondpiker til sammen.

Men så satte vi foten ned, ingen flere bondpiker aksepteres.

Ja ingen skal beskylde dere for at dere ikke er kreative.

En god ting kan ikke gjenntas for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ja ingen skal beskylde dere for at dere ikke er kreative.

En god ting kan ikke gjenntas for ofte.

"En god ting kan ikke gjenntas for ofte."

Enig :)

Når temaet James Bond kommer opp på nytt, så må vi bare kaste oss på. Det er moro når vi først har klart å etablere bondpiketrioen og dols egen mr. Bond :-)

Nå ser det jo ut til at vi kan få agent 007 i tillegg, med spesialagent M.Angelica.

Du kan jo vurdere om du vil bli spesialagent du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Joda, egentlig er James Bond og agent 007 samme person.

Men her på dol har vi (amber og jeg) alltid bare kallt mrxx for Bond. Dermed tar vi det lille kunstgrepet at vi skiller ut agent 007.

Og ingen passer bedre til det enn du, kjære SDD! (Jeg regner med at McLoud kunne tenke seg å søke, men du kommer naturligvis forann han)

Naturligvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En god ting kan ikke gjenntas for ofte."

Enig :)

Når temaet James Bond kommer opp på nytt, så må vi bare kaste oss på. Det er moro når vi først har klart å etablere bondpiketrioen og dols egen mr. Bond :-)

Nå ser det jo ut til at vi kan få agent 007 i tillegg, med spesialagent M.Angelica.

Du kan jo vurdere om du vil bli spesialagent du også?

Hm. Spesialagent hørets interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hm. Spesialagent hørets interessant ut.

*High five*

Dette smaker av fugl!

Med deg og M.Angelica som spesialagenter, så kommer nok SDD raskt over skuffelsen over ikke å bli Bond! Jeg tenker han blir en svært så stolt agent 007 nå!

Velkommen på laget Gyda :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Så kult å lese den tråden igjen!

:-D

Jaggu er du grei som fant fram den. :-)

Jeg er faktisk enda greiere, jeg har akkurat sendt deg en mail :-)

Jeg sendte mailen før jeg så dette svaret ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...