Gå til innhold

To the Bonds and the Blonds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hei babe! :)

Jeg har visst vært litt dårlig til å være på msn i det siste. Den på jobb er som du vet vrien, men jeg tror jeg har funnet en måte å minimere problemet på nå. Så til mandag er jeg tilbake. :)

For øvrig våknet jeg ukristelig tidlig i dag. 05:15. Et artid tidsspunkt. Så nå gadd jeg ikke å dra med lenger, er grenser for hvor potent jeg er jeg også, og sto derfor opp.

Det er 14 kalde ute. Sykt. Etterpå skal jeg trene, med mindre kulda skremmer meg når lyset kommer, se Liverpool slå Wigan, muligens ta noen øl, og muligens flekke en tur ut. Men alt er veldig "muligens", så det er også mulig jeg kommer innom msn sånn utpå kvelden.

Nå hører jeg på Mozart! :)

Hei. :-)

Jeg savner det jeg og. Men jeg har lite tid til chatting for tiden.

Mesteparten av tiden går med til jobb og tid med valpen, så jeg er bare på dol og msn sånn innimellom. Har ikke lenger den tiden jeg pleide å ha til å bruke på nett...det er ganske rart egentlig .Jeg som pleide å være her så mye.

Var jo nesten alltid på msn jo! Nå blir det mye sjeldnere...

Men vi får snakkes sånn innimellom ihvertfall. :-)

Ha en fin helg da, M.A.!

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...