Gå til innhold

Hjerte bank/ flimre.

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne paa 59 aar,er hyppertens (hogt blod trykk)tar coaprovel 300/12,5 mg.jeg tar for tiden bare halve dosen fordi trykket er veldig lavt for tiden, fikk Tenormin( atenalol) for min urolig hjerte: Naar jeg fikk dette hadde jeg moderat hjerte bank.

Men naa har jeg dette veldig ofte og jeg blir redd. Er for tiden i utlandet. Jeg har og vondt i mellom skulder blad som er en intens smerte, har hadt dette i mange aar , men naa er det virkelig ille. Det er i den forbindelse at hjerte slo noen ekstra slagg. Eller stopper den over slaggene? Tror jeg ha en sene betennelsen i muskulaturen der ,eller er det noe med hjerte?

Kommer hjem til Norge i april.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218074-hjerte-bank-flimre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...