Yia Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 En noget banal problemstilling, men men ... :-) Kan man bruke superlim eller poly cement for å feste en knekt negl? Har ikke noe annet å bruke og jeg får ikke klipt den av, den er knekt for langt ned. Au... 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Går jo an å prøve! Pass på at du ikke limer sammen fingertuppene, da. Uhyre upraktisk! 0 Siter
Yia Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Går jo an å prøve! Pass på at du ikke limer sammen fingertuppene, da. Uhyre upraktisk! Så klønete som jeg er var det en advarsel på rett plass :-)! Takk for svar! Skal prøve... Om jeg limer sammen fingerne så blir det i alle fall stille fra denne kanten! 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Så klønete som jeg er var det en advarsel på rett plass :-)! Takk for svar! Skal prøve... Om jeg limer sammen fingerne så blir det i alle fall stille fra denne kanten! Ja, så du får gi en tilbakemelding.. ellers frykter jeg det verste! 0 Siter
Gjest Yia - uten plagsomme negler Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Ja, så du får gi en tilbakemelding.. ellers frykter jeg det verste! Det ser ut til at det virket, gitt! Men nå har jeg en veldig tykk negl der jeg la limet, men alt er bedre enn den dumme flisa som hang seg fast i alt ting. Lekkert er det ikke, men fy så praktisk! Trengt visst en oppmuntring før jeg turte å prøve, så takk! :-) 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det ser ut til at det virket, gitt! Men nå har jeg en veldig tykk negl der jeg la limet, men alt er bedre enn den dumme flisa som hang seg fast i alt ting. Lekkert er det ikke, men fy så praktisk! Trengt visst en oppmuntring før jeg turte å prøve, så takk! :-) Bra at det gik bra *s* Om du har en fil så kan du jo prøve å file litt forsiktig.. 0 Siter
Yia Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Bra at det gik bra *s* Om du har en fil så kan du jo prøve å file litt forsiktig.. Jeg er hos min kjære og her er det dårlig med neglfil, han tror negler skal bites ned. Får vente til jeg kommer hjem. Er ikke sååå ille?!? Kanskje jeg skal begynne å klippe de før de blir så lange, så knekker de ikke så lett! 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg har prøvd med superlim, funka det, inntil jeg skulle vaske henda, da gikk revna opp igjen. 0 Siter
Yia Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Jeg har prøvd med superlim, funka det, inntil jeg skulle vaske henda, da gikk revna opp igjen. Jeg har vasket hendene flere ganger, tatt oppvasken og her sitter det ennå! Kanskje et annet lim? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg har vasket hendene flere ganger, tatt oppvasken og her sitter det ennå! Kanskje et annet lim? Mulig, hvilken sort er det du har brukt da? 0 Siter
Yia Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Mulig, hvilken sort er det du har brukt da? "Flash cyanoacrylate superglue" 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 "Flash cyanoacrylate superglue" Thanks:o) 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 I beste McGyverstil dette her trikset: Klipp en liten del av teposen, og lim den fast over bristen i neglen. Lakk evt over med et lag blank lakk og farge etterpå for å skule lappen. 0 Siter
Yia Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 I beste McGyverstil dette her trikset: Klipp en liten del av teposen, og lim den fast over bristen i neglen. Lakk evt over med et lag blank lakk og farge etterpå for å skule lappen. Den var ikke dum. Antagelig penere enn en klump med superlim! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.