Gå til innhold

Superlim på knekte negler?


Yia

Anbefalte innlegg

En noget banal problemstilling, men men ... :-)

Kan man bruke superlim eller poly cement for å feste en knekt negl?

Har ikke noe annet å bruke og jeg får ikke klipt den av, den er knekt for langt ned. Au...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går jo an å prøve! Pass på at du ikke limer sammen fingertuppene, da. Uhyre upraktisk! :)

Så klønete som jeg er var det en advarsel på rett plass :-)! Takk for svar! Skal prøve... Om jeg limer sammen fingerne så blir det i alle fall stille fra denne kanten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klønete som jeg er var det en advarsel på rett plass :-)! Takk for svar! Skal prøve... Om jeg limer sammen fingerne så blir det i alle fall stille fra denne kanten!

Ja, så du får gi en tilbakemelding.. ellers frykter jeg det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yia - uten plagsomme negler

Ja, så du får gi en tilbakemelding.. ellers frykter jeg det verste!

Det ser ut til at det virket, gitt! Men nå har jeg en veldig tykk negl der jeg la limet, men alt er bedre enn den dumme flisa som hang seg fast i alt ting. Lekkert er det ikke, men fy så praktisk! Trengt visst en oppmuntring før jeg turte å prøve, så takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det virket, gitt! Men nå har jeg en veldig tykk negl der jeg la limet, men alt er bedre enn den dumme flisa som hang seg fast i alt ting. Lekkert er det ikke, men fy så praktisk! Trengt visst en oppmuntring før jeg turte å prøve, så takk! :-)

Bra at det gik bra *s*

Om du har en fil så kan du jo prøve å file litt forsiktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at det gik bra *s*

Om du har en fil så kan du jo prøve å file litt forsiktig..

Jeg er hos min kjære og her er det dårlig med neglfil, han tror negler skal bites ned. Får vente til jeg kommer hjem. Er ikke sååå ille?!? Kanskje jeg skal begynne å klippe de før de blir så lange, så knekker de ikke så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med superlim, funka det, inntil jeg skulle vaske henda, da gikk revna opp igjen.

Jeg har vasket hendene flere ganger, tatt oppvasken og her sitter det ennå! Kanskje et annet lim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket hendene flere ganger, tatt oppvasken og her sitter det ennå! Kanskje et annet lim?

Mulig, hvilken sort er det du har brukt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UndrendePåDetMeste

I beste McGyverstil dette her trikset:

Klipp en liten del av teposen, og lim den fast over bristen i neglen. Lakk evt over med et lag blank lakk og farge etterpå for å skule lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste McGyverstil dette her trikset:

Klipp en liten del av teposen, og lim den fast over bristen i neglen. Lakk evt over med et lag blank lakk og farge etterpå for å skule lappen.

Den var ikke dum. Antagelig penere enn en klump med superlim!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...