Gå til innhold

En till opprasjon (silikon i brystene)

Anbefalte innlegg

Har du oversikt over når jeg kan ta opprasjon nummer 2 på brystene?

Jeg la in våren 2005, og skal nå inn for opprasjon nummer 2.

Jeg må uansett inn til ny opprasjon, pga av at jeg har fått kapsel på den ene, som viser utrolig godt.

Nå skal protesen under muskelen i steden.

Altså: Hvor lenge bør jeg vente for at jeg skal være sikker på at jeg tåler innleggene. Har ikke hatt problemer til nå.

Det jeg også lurer på er om at dette er noe som skal gå på garantien på brystene. Jeg ble ikke informert om at det var mulig å legge protesen under muskelen, og at det ville sikre meg mot styggheten jeg nå har havnet i. Jeg hadde ikke noe fra før selv, så nå i ettertid mener jeg at kirurgen skulle lagt den under muskelen med det samme. Det gjorde hun jo ikke:(

Lurer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218144-en-till-opprasjon-silikon-i-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Du kan få hard kapsel selv om du legger under muskelen, men sansynligheter er visstnok under halvparten så stor. Men jeg tviler på at det går på garantien. Spør da vel.

Jeg ser heller ikke grunne til å vente. Har aldri hørt om noen grunn til at det skal gå en viss tid mellom slike operasjoner.

Jeg har under muskelen og jeg har fått hard kapsel.. :( så det er mulig det...

Skikkelig irriterendes å tenke på å måtte ta en ny oerasjon, har jo nettopp blitt 100% frisk.....

Jeg har ikke fått hard kapsel, men det er liksom som om du holder i en ball og klemmer til med spredte fingre. Da siver ballen litt ut mellom fingrene. slik er mine. Tror ikke det er noe som hadde vist under muskelen.

Hvilken klinikk utførte du dette? På fornebu klinikken tilbyr de ny operasjon hvis man får hard kapsel innen ett år.

Uheldigvis så gjorde jeg det på Stokkanklinikken. Egentlig tviler jeg på at det blir omgjøring. Jeg skal inn å snakke med kirurgen på onsdagen, så får jeg krysse fingrene.

Ønsk meg lykke til:)

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Never_again

Hvis du ikke allerede har operert deg på ny så ville jeg rett og slett ha vurdert å fjerne innleggene for godt. Jeg har hatt hard kapsel to ganger og legen min sa til meg at det er såå mye større sjangs for kapsel igjen når du først har hatt det tidligere. I tillegg så sa han at de fleste danner kapseldannelse etter 5-6 år, og den blir bare hardere og hardere med årene, noe som gjør at de fleste må bytte innen 10-15 år uansett. Det koster ei formue, de fleste klinikker har 1 års gartani, slik at du får byttet gratis, men hva hjelper vel det når problemene som regel dukker opp først etter 1 år er gått, da er det du som må betale alt selv. Jeg har nå bestemt meg for å fjerne hele dritten, har lest så mye på nett og funnet ut at det faktisk ikke er så veldig lurt å ha silikon i kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...