Gå til innhold

En hilsen fra utlandet :)

Anbefalte innlegg

Akkurat naa befinner jeg meg paa ferie langt av gaarde fra kalde Norge:) Jeg koser meg stort med 28 varmegrader, skyfri himmel og masse god mat og drikke, og selvfoelgelig litt shopping :)

Jeg forsoekte foroevrig aa ploeye meg gjennom James Bond traaden men den ble for langt, men til mrxx: jeg vil ikke bli glemt! jeg haaper paa en het runde naar jeg kommer hjem igjen ;)

Haaper ellers alt staar bra til med alle, saa snakkes vi naar jeg kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218182-en-hilsen-fra-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Om du skulle pløye hele James Bond tråden, så var det en stor jobb :-)

Men du fikk sikkert med deg at du ikke er glemt, bondpiketrioen består! Da vi startet på å herpe den tråden for et par dager siden, var amber og jeg helt enige om at du også skulle ha vært med og deltatt, vi så etter deg på msn.

Kos deg på ferie!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...