Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Takk for linken! Jeg liker å lese bøker i rekkefølge. :)

Med unntak av de to første bøkene er det svært viktig å lese disse bøkene i riktig rekkefølge.

Men hans to første bøker er ikke like gode som hans siste, så ikke gi ham opp hvis du f.eks. synes den første er middelmådig. :)

Med unntak av de to første bøkene er det svært viktig å lese disse bøkene i riktig rekkefølge.

Men hans to første bøker er ikke like gode som hans siste, så ikke gi ham opp hvis du f.eks. synes den første er middelmådig. :)

Den siste er en virkelig høydare!

hare1365380455

Ok. Så får du også prøve å ikke gi opp på Lisboa-boken....;)

Annonse

hare1365380455

Den ligger på jobben, så hvis jeg kjeder meg fryktelig er det mulig jeg tar den opp igjen. :)

Så får jeg håpe du kjeder deg en gang, da.... Hihi.. ;) Men liker du den ikke så liker du den ikke. Jeg synes den du skulle lese nå hørtes litt kjedelig ut.

ShitDiddelyDo

Så får jeg håpe du kjeder deg en gang, da.... Hihi.. ;) Men liker du den ikke så liker du den ikke. Jeg synes den du skulle lese nå hørtes litt kjedelig ut.

Nå har jeg jo ikke lest "Ut å Stjæle Hester" ennå, men i utgangspunktet trives jeg veldig godt med den typen bøker. Synes egentlig ikke gode bøker trenger å handle om så mye, så lenge persongalleriet er interessant og forfatteren skriver godt.

I krimgenren synes jeg de fleste skriver kjedelig, og forsøker å ro seg unna med diverse spenningsmomenter vi har sett 100 ganger tidligere.

hare1365380455

Nå har jeg jo ikke lest "Ut å Stjæle Hester" ennå, men i utgangspunktet trives jeg veldig godt med den typen bøker. Synes egentlig ikke gode bøker trenger å handle om så mye, så lenge persongalleriet er interessant og forfatteren skriver godt.

I krimgenren synes jeg de fleste skriver kjedelig, og forsøker å ro seg unna med diverse spenningsmomenter vi har sett 100 ganger tidligere.

Jeg liker best krim, men jeg har bestemt meg for å lese andre ting også.

ShitDiddelyDo

Jeg liker best krim, men jeg har bestemt meg for å lese andre ting også.

Jeg synes krim er greit når jeg ligger på en strand i syden og vil ha noe lettlest og banalt.

Synes egentlig det meste vi får servert av norsk krim (jeg er ikke så bevandret i utenlandske krimforfattere, med unntak av et par svenske) minner mest om legeromaner.

Det verste jeg har lest må være av den såkalte svenske krimdronningen, hun kvinnesaksforkjemperen, hvahunnåheterigjen.

ShitDiddelyDo

Beklager å si det, men jeg likte ikke "Ut å Stjæla Hester".

Men du får kose deg med den, kanskje oppdager du noe der som jeg ikke så.

Gi gjerne tilbakemelding om hva du syns om den!

Jeg har lest ca. 70 sider til nå, og elsker hvert eneste ord jeg leser.

Det her er bok for meg!

hare1365380455

http://www.aschehoug.no/litteratur/top/forfattere/lo/article.jhtml?articleID=8736

Veldig greit å lese bøkene kronologisk. Selv om plottene er adskilt så skjer det mye i hovedpersonens liv som er greit å følge fortløpende.

Jeg har begynt på Flaggermusmannen nå. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...