Gå til innhold

Ekstrem svie og kløe etter urinering kort tid etter utløsning.

Anbefalte innlegg

Hey! Vet ikke hvor lenge jeg har vært plaget så jeg får heller fortelle om symptomene...

Hvis jeg urinerer etter jeg nettopp har hatt utløsning, får jeg ofte en EKSTREM sviekløe. Dette er ikke alltid. Rundt vintertid har jeg ikke merket dette i det hele tatt. Men rundt sommer og høst var dette en irriterende plage. Men idag kom det tilbake. Først får jeg utløsning. Etter det urinerer jeg. Det er tungt å presse ut urinen og det kommer en kraftig sviekløe som varer som oftest i 30min.. Idag har det nå vart i 2timer. Det er imellom pungen og rompa. Det er inni urinrøret. Det føles som om noen har kuttet meg med en saltet kniv. Det gir seg etter ei stund da... men hva i all verden er dette for noe? Jeg finner ingenting om dette på internett. Det skjer bare hvis jeg onanerer først. Jeg har bare en sexpartner og hun har bare hatt meg.

Argh!! :P det svir eller klør! klarer ikke bestemme meg helt for hvilken!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...