Gå til innhold

JAAAA!!!!!


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

helt utrolig fantastisk ja:):) *glise* *glise*

Legg bare merke til at jeg hadde rett, da jeg i doljulebordtråden påstod at du snart ble gravid!

jeg er nok synsk likevel :)

Har det store gått opp for deg nå?

Jeg merker at jeg sitter her og gliser selv, bare i glede over din graviditet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    3

  • irre

    2

  • cecily

    2

  • skorpion1975

    2

Gjest mirakel*2?

GRATULERER!!!!

Så moro! :o)

moro ja, klarer ikke slutte å glise:))

Jeg måtte dytte samboeren min vekk isted for han holdt på å klemme luften utav meg

Tusen takk forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Legg bare merke til at jeg hadde rett, da jeg i doljulebordtråden påstod at du snart ble gravid!

jeg er nok synsk likevel :)

Har det store gått opp for deg nå?

Jeg merker at jeg sitter her og gliser selv, bare i glede over din graviditet :-D

ja, jeg skal høre på deg neste gang:) Jeg kommer til å sovne med et glis om munnen og våkne med det samme gliset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

GRATULERER!

Tipper det var en god følelse, jeg.

Godt fortjent!

c",)

Takk:)) Herlig følelse.

Nå står du og 71 grader nord på ønskelisten min på etterfølgere:) Føler det virkelig er deres tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Gratulerer så masse !!! Håper du får et flott svangerskap :o)

Tusen takk:)) Svever på en rosa sky akkurat nå. Skal nyte flyveturen så lenge den varer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

moro ja, klarer ikke slutte å glise:))

Jeg måtte dytte samboeren min vekk isted for han holdt på å klemme luften utav meg

Tusen takk forresten:)

Ble kjempeglad på deres vegne!

Har fulgt litt med på at dere har prøvd.

Koselig og høre at dere begge er kjempeglad. La han skjemme deg bort litt nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Ble kjempeglad på deres vegne!

Har fulgt litt med på at dere har prøvd.

Koselig og høre at dere begge er kjempeglad. La han skjemme deg bort litt nå :o)

gøy at du følger med:) Husker du nevnte det en annen gang også

Nå skal jeg nyte gladfølelsen så mye jeg kan før all frykten for diverse kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2

Ble kjempeglad på deres vegne!

Har fulgt litt med på at dere har prøvd.

Koselig og høre at dere begge er kjempeglad. La han skjemme deg bort litt nå :o)

og så håper jeg du blir frisk nok til å prøve du også snart! Var det ikke noe med det? Eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Gratulerer så mye, det må være en ubeskrivelig god følelse.. Ønsker deg lykke til videre:-)

Tusen takk:)

Hvordan går det med deg da? Leste du om "oppskriften" min over? Nå får jeg vel kjeft av Cecily;)

Det er jo verdt å prøve, bare for å ha prøvd det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Gratulerer! :) Håper du er i fin form.

Tusen takk:)

Foreløpig er jeg i fin form siden det er så tidlig, men symptomene melder vel sin ankomst om kort tid. Det jeg gruer meg mest til er halsbrann ut i svangerskapet. Det var det som var verst ved det forrige svangerskapet.

Men nå er det bare rein lykke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:)

Min var heller ikke klar før. Plutselig en dag ville han. Det ordner seg nok for dere og

Det høres fint ut!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Tusen takk:)

Foreløpig er jeg i fin form siden det er så tidlig, men symptomene melder vel sin ankomst om kort tid. Det jeg gruer meg mest til er halsbrann ut i svangerskapet. Det var det som var verst ved det forrige svangerskapet.

Men nå er det bare rein lykke;)

Det er godt! Jeg kjøpte noe på apoteket som hjalp mot halsbrann (hvit og orange farge på flasken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...