Gå til innhold

"oppskriften" som funket for oss


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

vi bestemte oss for å prøve et råd jeg leste om en plass inne på internett. Jeg skrev om det tidligere her.

Mannen "tømmer seg" 5 dager etter din første dag mens. Deretter begynner dere å ha sex den 10. dagen etter første dag mens. En har sex annenhver dag i en uke.

Leste om andre som hadde fått det rådet fra en gynekolog som påstod at det hjalp. Jammen meg hjalp det med en gang for oss.

Ja...i tillegg hadde vi kun sex om kvelden slik at jeg ikke reiste meg før dagen etter.

Jeg brukte ikke hostesaft eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for være gledesdrepende eller noe, men det er så utrolig lett å si at grunnen til at det klaffet var den siste endringen en gjorde, selv om det mest sannsynlig kun var helt tilfeldig.

Beklager om jeg heller kaldt vann over deg nå, men det er svært få mirakelkurer jeg har troen på.

Men gratulerer nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ikke for være gledesdrepende eller noe, men det er så utrolig lett å si at grunnen til at det klaffet var den siste endringen en gjorde, selv om det mest sannsynlig kun var helt tilfeldig.

Beklager om jeg heller kaldt vann over deg nå, men det er svært få mirakelkurer jeg har troen på.

Men gratulerer nok en gang!

jeg har lest om mange andre inne på andre forum som har brukt denne metoden og jeg har sett at svært mange har klart det med en gang da. Gynokologen pleide å gi dette rådet til folk og h*n hadde sagt at det hadde virket på dem h*n hadde gitt rådet til.

MEN...selvfølgelig er det ikke ensbetydende med at en blir gravid. Jeg regner med at folk tar alle kjerringråd med en klype salt. Da jeg forsøkte dette tenkte jeg ikke at "ja, NÅ blir jeg gravid". Jeg ville prøve det og jammen meg funket det på meg og. Jeg ville dele dette med andre for jeg regner med at folk er interessert i å ihvertfall prøve. Jeg ville ihvertfall gjort det.

Glemte en ting! Jeg drakk nesten ikke melk etter at divaen1 sa en måtte holde seg unna melkeprodukter fordi det er slimdannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest om mange andre inne på andre forum som har brukt denne metoden og jeg har sett at svært mange har klart det med en gang da. Gynokologen pleide å gi dette rådet til folk og h*n hadde sagt at det hadde virket på dem h*n hadde gitt rådet til.

MEN...selvfølgelig er det ikke ensbetydende med at en blir gravid. Jeg regner med at folk tar alle kjerringråd med en klype salt. Da jeg forsøkte dette tenkte jeg ikke at "ja, NÅ blir jeg gravid". Jeg ville prøve det og jammen meg funket det på meg og. Jeg ville dele dette med andre for jeg regner med at folk er interessert i å ihvertfall prøve. Jeg ville ihvertfall gjort det.

Glemte en ting! Jeg drakk nesten ikke melk etter at divaen1 sa en måtte holde seg unna melkeprodukter fordi det er slimdannende.

Det er klart at folk skal forsøke om de ønsker, uansett så skader det ikke. Det er fullt mulig at det faktisk funker, men jeg har hørt litt for mange kjerringråd som jeg også regner dette for å være, selv om gynekologer også tipser om det.

Nå skal det sies at jeg også er sterk motstander av det aller meste av alternativ behandling, f.eks homøopati, refleksologi og akupunktur. Ikke at jeg sammenligner tipset ditt med slikt, men her ser du min beskjedne skepsis

;-)

Du må absolutt ikke ta dette som kritikk, det er flott at du vil dele tipsene med deg c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Det er klart at folk skal forsøke om de ønsker, uansett så skader det ikke. Det er fullt mulig at det faktisk funker, men jeg har hørt litt for mange kjerringråd som jeg også regner dette for å være, selv om gynekologer også tipser om det.

Nå skal det sies at jeg også er sterk motstander av det aller meste av alternativ behandling, f.eks homøopati, refleksologi og akupunktur. Ikke at jeg sammenligner tipset ditt med slikt, men her ser du min beskjedne skepsis

;-)

Du må absolutt ikke ta dette som kritikk, det er flott at du vil dele tipsene med deg c",)

hehe....jeg er for visse typer av alternativ medisin som fotsone og akupunktur. Men jeg må innrømme at jeg hadde gått til en "skikkelig" lege om jeg hadde blitt ordentlig syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....jeg er for visse typer av alternativ medisin som fotsone og akupunktur. Men jeg må innrømme at jeg hadde gått til en "skikkelig" lege om jeg hadde blitt ordentlig syk

Det håper jeg inderlig at du ville.

Jeg sponser ikke kvakksalvere med ett lusent øre. Hehe, jeg bare misliker slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...