Gå til innhold

blir man veldig trøtt av antibiotika?


Gjest blue cucumber

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber

fikk påvist en urinveisinfeksjon i dag, etter å ha gått med magesmerter i flere dager uten helt å tenke på at det var urinveisinfeksjon (dumme meg).Etter at jeg tok første tablett så ble jeg så fryktelig trøtt og sov i flere timer uten å klare å stå opp.

Vet dere om det er en vanlig bivirkning av Trimetoprim?

Satser på å gå på jobb i morgen, og vil helst ikke sovne under møtet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Calóni

Dette står i felleskatalogen:

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme, brekninger. Hud: Utslett. Sjeldne (

Men det er jo ikke dermed sagt at -du- ikke blir trøtt av den :) sånt gir seg gjerne etter å ha tatt et par doser også. Så du klarer nok å holde deg våken under møtet i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Jeg blir veldig trøtt av antibiotika når jeg har urinveisinfeksjon. Hvertfall de første dagene.. Første dagen hadde jeg nok ikke hatt noe på jobb å gjøre. Hvertfall ikke hvis smertene i tillegg er store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blue cucumber

Jeg blir veldig trøtt av antibiotika når jeg har urinveisinfeksjon. Hvertfall de første dagene.. Første dagen hadde jeg nok ikke hatt noe på jobb å gjøre. Hvertfall ikke hvis smertene i tillegg er store..

Det er jo sinnsjukt vondt. Trodde det var noe smerter ved eggløsning eller noe sånt, siden jeg vanligvis pleier å ha vondt da, så jeg tenkte ikke over at det var en infeksjon.

Men fy søren så vondt!!! Hadde ikke klart å gå på jobb i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo sinnsjukt vondt. Trodde det var noe smerter ved eggløsning eller noe sånt, siden jeg vanligvis pleier å ha vondt da, så jeg tenkte ikke over at det var en infeksjon.

Men fy søren så vondt!!! Hadde ikke klart å gå på jobb i dag

Det høres ikke særlig bra ut.Du bør holde deg hjemme og bli frisk til mandag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Jeg blir også veldig trøtt av antibiotika. Men så blir du jo gjerne trøtt av "bare" å være syk også. Urinveisinfeksjon er IKKE godt! Riktig god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også trøtt av antibiotika. Etterat jeg følte meg frisk av sykdommen (ikke feber, ikke vondt), ble jeg slapp hver gang jeg tok tablettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...