Gå til innhold

Det stopper opp


Gjest hvorfor det

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor det

Når jeg og kjæresten min har sex får han penisen halvveis inn men det gjør litt vondt så stopper det, han må presse skikkelig for å få den helt inn. Hva kan gjøres?

Hilsen jente 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nottinghill

Er du tolv år og har sex? Ja da kan årsaken være at kroppen din ikke er ferdig utviklet til å begynne å ha sex. Kanskje skjeden din er for kort for sex?

Hvorfor vil du ikke vente med sex til du er litt eldre. Jeg kan garantere at det er _da_ utbytten blir maksimal. Ikke stress med sex når du er formelig et barn selv.

moderlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du er sikkerthelt normal, men for ordensskyld bør du sjekke deg hos lege. sannsynligvis hardu fortsatt en litt umoden skjede eller tendens til å få skjedekrampe. det er ikke uvanlig hos jenter i din alder.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du er sikkerthelt normal, men for ordensskyld bør du sjekke deg hos lege. sannsynligvis hardu fortsatt en litt umoden skjede eller tendens til å få skjedekrampe. det er ikke uvanlig hos jenter i din alder.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvorfor det

Er DET alt du har å si? Et barn, som enda burde lekt med dukkene sine, og hoppet tau skriver fordi hun ikke får penis helt inn i skjeden ved sex!§?????!!!!!

Barn på tolv er da overhodet ikke rede for sex!? Barn har da ingenting med sex å gjøre!? Hvorfor tror dere "det stopper opp?" Hun er jo ikke utviklet enda!

Og hvilken lege er det som sier at "slikt er normalt i din alder!?" Hvilken lege syns det er greit at barn has sex med?

Vet du hva som skjer med mange seksuelt misbrukte barn, (sex før skjeden er utviklet)

jo, de ødelegges, og mange blir sterile!

Jeg håper og regner med dette her er et dårlig morsomt tulleinnlegg!!!!!

Takk for svaret Berthold Grünfeld. Jeg har allerede vært hos legen og han sa det samme som deg, men jeg ville se om du hadde en annen mening.

Det gjør ikke så vont som før og jeg reiner med at det ettervert blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnilleGutten

Takk for svaret Berthold Grünfeld. Jeg har allerede vært hos legen og han sa det samme som deg, men jeg ville se om du hadde en annen mening.

Det gjør ikke så vont som før og jeg reiner med at det ettervert blir bedre.

Herregud. 12 år er jo helt "sykt" da...

...får bare håpe at gutten ikke er en 18-20 år gammel råner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkerthelt normal, men for ordensskyld bør du sjekke deg hos lege. sannsynligvis hardu fortsatt en litt umoden skjede eller tendens til å få skjedekrampe. det er ikke uvanlig hos jenter i din alder.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Enig med deg, dette her er helt sykt. Tror du gutten kun er tolv han også? (ler meg skakk i hjel)

Ser du det for deg, du også? :) Ikke kjønnsmoden engang, hahahaha. Uffamei.

Det er nå heldgivis ikke vi, men hun, som skal til med å betale psykolog for tapt barndom om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, dette her er helt sykt. Tror du gutten kun er tolv han også? (ler meg skakk i hjel)

Ser du det for deg, du også? :) Ikke kjønnsmoden engang, hahahaha. Uffamei.

Det er nå heldgivis ikke vi, men hun, som skal til med å betale psykolog for tapt barndom om noen år.

"Enig med deg, dette her er helt sykt. Tror du gutten kun er tolv han også? (ler meg skakk i hjel) Ser du det for deg, du også? :) Ikke kjønnsmoden engang, hahahaha. Uffamei."

Jeg onanerte fast fra ca begynnelsen av 5'te klasse. 6 åringer har klart å lage unge sammen. Kjønnsmodnings alderen det står om i skolebøkene er gjennomsnittlig. Ingenting er normalt, egentlig. For alt vi vet , kan 12-åringen her være mere moden enn ei 17 år gml. jente. DERFOR synes jeg at i stedet for å kjefte på de som søker råd her, burdte flere tenkt seg om og gitt råd om hvordan de skal gjøre for å få sexen best mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enig med deg, dette her er helt sykt. Tror du gutten kun er tolv han også? (ler meg skakk i hjel) Ser du det for deg, du også? :) Ikke kjønnsmoden engang, hahahaha. Uffamei."

Jeg onanerte fast fra ca begynnelsen av 5'te klasse. 6 åringer har klart å lage unge sammen. Kjønnsmodnings alderen det står om i skolebøkene er gjennomsnittlig. Ingenting er normalt, egentlig. For alt vi vet , kan 12-åringen her være mere moden enn ei 17 år gml. jente. DERFOR synes jeg at i stedet for å kjefte på de som søker råd her, burdte flere tenkt seg om og gitt råd om hvordan de skal gjøre for å få sexen best mulig.

Det at 6åringer har lagd barn har neppe skjedd i VÅRT land, men at de utvikles og modnes langt mer raskere i andre land, har jeg jo hørt om.

Har aldri forsøkt å kjefte på noen, men ja, jeg ble mektig overgitt! Jeg syns nemlig ikke det hører hjemme å oppmuntre og råde 12åinger til sex. Samme hvor modne de måtte føle seg. Tror du hun er såpass moden, du da? Spørsmålet gjaldt jo at hun ikke fikk til å ha et normalt samleie. Hvorfor tror du at barnet ikke klarte så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...