Gå til innhold

IKKE klag på at den er for liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke mas så mye at jeg syntes den er for liten.selv har en stor ikke kjempe. men 26cm.og sitte med bena igen på bussen eller på cafe er vont og ballene klemes.og hvist eg ser på barn som leker og koser seg.så har det hent at jeg har fått stygge blikk og de har tatt ungene vekk.jeg er bifil og de fleste som vil ha sex med (meg) er pikken min de vil ha og ikke meg.+++ mye annet også.så ikke klag at (min) er bare 14,17cm. det er akuratt passe det.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hmm.. skjønte vel ikke stort av det du mener her jeg...

Skrevet

Du plages åpenbart av at utrustningen er for stor.

Kan forstå at det er leit at foreldre nærmest drar barna vekk fra deg - de tror du har reisning, ikke sant? Uff, ikke godt.

Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men sier som en bekjent av meg: "For mye eller for lite har ingen smak."

Skrevet

Du plages åpenbart av at utrustningen er for stor.

Kan forstå at det er leit at foreldre nærmest drar barna vekk fra deg - de tror du har reisning, ikke sant? Uff, ikke godt.

Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men sier som en bekjent av meg: "For mye eller for lite har ingen smak."

hei.org. takk for et saklig svar.(1)ja jeg blir trist og lei når folk tror at jeg er en pedo fan.men når jeg ser på unger så er fordi at jeg sanver en famile(er ensom)(2).(alle) snakker jo bare om an den er for liten.og for jeg.føler meg ofte utnyttet og (misbrukt)+ at i det daglie så er det mest ubehag med og ha en sån en.ca18cm.slapp. jeg liker og svømme men orker ikke og være naken i dusjen.så jeg blir som oftes hjemme.og måjeg kle av meg off. så gjør jeg det som oftes på do.og det er jo ikke så lett og snakke om dette for folk tror det er skryt men det er jo det ikke men mest en plage.p.s. jeg skriv mitt inlegg for at jeg ble så forbanna og frustret over at det er altid det motsatte det snakkes om.n.b jeg er ordblind så det er vel noen feli her og der.men jeg håper at du forstår meg.m.v.h bigutt(mann)

Skrevet

hei.org. takk for et saklig svar.(1)ja jeg blir trist og lei når folk tror at jeg er en pedo fan.men når jeg ser på unger så er fordi at jeg sanver en famile(er ensom)(2).(alle) snakker jo bare om an den er for liten.og for jeg.føler meg ofte utnyttet og (misbrukt)+ at i det daglie så er det mest ubehag med og ha en sån en.ca18cm.slapp. jeg liker og svømme men orker ikke og være naken i dusjen.så jeg blir som oftes hjemme.og måjeg kle av meg off. så gjør jeg det som oftes på do.og det er jo ikke så lett og snakke om dette for folk tror det er skryt men det er jo det ikke men mest en plage.p.s. jeg skriv mitt inlegg for at jeg ble så forbanna og frustret over at det er altid det motsatte det snakkes om.n.b jeg er ordblind så det er vel noen feli her og der.men jeg håper at du forstår meg.m.v.h bigutt(mann)

Jada, jeg forstår både hva du skriver og hva du mener. Bare fortsett å skriv du, hvis du synes det hjelper.

Kanskje kunne det vært lurt å snakke med en lege om problemet?

• 11 måneder senere...
Skrevet

14,17 cm? Har du foretatt nanomåling?

Måler selv min til 14,5, så da er vi i samme liga. Om det er "nok" vet jeg ikke, men jeg har uansett ikke lyst på en dame som setter størrelsen foran alt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...