Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører også om at en del får det. De som legger over muskelen har visstnok ca. dobbelt så stor risiko for å få det.

Det er uansett for sent å tenke på det nå. Du får nok bare ta det med ro og håpe på det beste:-)

Hei!

Ja jeg fikk lagt silikonen over brystkjertelen, så får håpe på at dette går bra. Dette er lei ting som skjer.

Har nesten ikke hatt smerter og glemmer at jeg har utført operasjonen så jeg løfter ting og strekker meg noen ganger.

Veldig viktig å ikke gjøre dette, men sånt skjer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219013-silikon/#findComment-1625261
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Never_again

Det er synd å si det, men jeg har null tro på at silikon innlegg har så få problemer som legene antyder. Har selv hatt kapsel to ganger og har nå bestemt meg for å fjerne de for godt. Det koster for mye penger å operere inn og ut slik og jeg orker ikke flere problemer. Legen sa jo selv at det var jo nettopp derfor han tjente penger, fordi det må byttes ut over tid, noen oftere enn andre. Har lest en del på nett og funnet ut at det er etter ca 5-6 år at de fleste kapseldannelsene starter og så blir det bare hardere med årene. De som har hatt kapsel en gang kommer nesten garantert til å få det på ny igjen. Håper du slipper dette problemet for det er skikkelig kjipt. Jeg orker vertfall ikke ha det slik lengre. Nå vil jeg bare være naturlig igjen og gleder meg til å bli kvitt disse stygge innleggene. I tillegg syns jeg det er stor forskjell på hva legen sa til meg da jeg puttet inn innleggene iforhold til hva han nå sier. Nå inrømmet han at det faktisk er en del problemer med kapsel, at sjangsen er stor for at det skjer på ny, og at de faktisk kan lekke silikon, noe de påstår hardnakket at de ikke gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219013-silikon/#findComment-1679606
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...