Gå til innhold

Hva leser du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

20

• Lillemus

8

• Meg1365380063

7

• cathlin

6

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med "Hendelser ved vann" av Kerstin Ekman.

Fantastisk bok, takk til laban for tipset!

Ja, den er kjempebra! Det er et par år siden jeg leste den.

Skrevet

"Mysteriene i Santo Fico" - en jeg plukket opp i fraten fra Ark Pocket! :-)

skorpionfisken
Skrevet

Og en til, jeg leser Kabalmysteriet av Jostein Gårder for min datter.

Skrevet

Ble akkurat ferdig med den hemmelige hagen og leser nå skyggen over steinbenken og brødrene løvehjertet.

De bøkene "skyggen over steinbenken" er fantastiske! leste den ene da jeg var "ung" og de andre tre for noen få år siden. Fenglsende!

Skrevet

Ja, den er kjempebra! Det er et par år siden jeg leste den.

Men nå leser jeg "Lov og rett for næringslivet"...

Ikke fullt så morsomt.

Skrevet

Men nå leser jeg "Lov og rett for næringslivet"...

Ikke fullt så morsomt.

he he, det vil jeg så gjerne tro! :-)

Skrevet

Leser ikke noen bøker jeg.... Er det virkelig så vanlig som det ser ut her, at en alltid har en bok en holder på med???

Leser for ungene, leser aviser og ser nyhetene, men det blir sjelden mer enn 1-3 bøker i året på meg. Og mannen min leser enda mindre...

skorpionfisken
Skrevet

Leser ikke noen bøker jeg.... Er det virkelig så vanlig som det ser ut her, at en alltid har en bok en holder på med???

Leser for ungene, leser aviser og ser nyhetene, men det blir sjelden mer enn 1-3 bøker i året på meg. Og mannen min leser enda mindre...

Hva leser du nå står det. Ikke hvilken bok du leser nå. Så alt det du ramset opp går inn under kategorien hva leser du nå.

Skulle jeg vært helt ærlig ville jeg ikke satt opp en bok akkurat nå, for akkurat nå sitter jeg jo her og leser på nettet. Men når jeg har tid kommer bøkene fram, men det er jo ikke hver dag.

Skrevet

Hva leser du nå står det. Ikke hvilken bok du leser nå. Så alt det du ramset opp går inn under kategorien hva leser du nå.

Skulle jeg vært helt ærlig ville jeg ikke satt opp en bok akkurat nå, for akkurat nå sitter jeg jo her og leser på nettet. Men når jeg har tid kommer bøkene fram, men det er jo ikke hver dag.

"Skulle jeg vært helt ærlig ville jeg ikke satt opp en bok akkurat nå, for akkurat nå sitter jeg jo her og leser på nettet. "

*he he* Det blir som med småunger i telefonen. Man spør dem "hva holder du på med, da?" Og de svarer "Snakker i telefonen!"

Skrevet

"Skulle jeg vært helt ærlig ville jeg ikke satt opp en bok akkurat nå, for akkurat nå sitter jeg jo her og leser på nettet. "

*he he* Det blir som med småunger i telefonen. Man spør dem "hva holder du på med, da?" Og de svarer "Snakker i telefonen!"

'Hei, det er Anlaug-Bjarthild som ringer. Er mamma hjemme?'

'Ja.'

Skrevet

The Pythons autobiography by the Pythons.

Flott og morosam! - Men det tar lengre tid å lesa bøker no for tida enn før - og eg les for få.

Skrevet

'Hei, det er Anlaug-Bjarthild som ringer. Er mamma hjemme?'

'Ja.'

En klassiker!! :-)

Tar nok litt tid før barn skjønner at man ikke alltid mener ting bokstavelig! ;-)

Som sønnen min en gang sa da han stilte meg et spørsmål det ikke finnes noe svar på, og jeg sa "Ja, si det...." Og han svarte: "Nei, DU skal si det! Ikke jeg!"

Skrevet

Tar nok litt tid før barn skjønner at man ikke alltid mener ting bokstavelig! ;-)

Som sønnen min en gang sa da han stilte meg et spørsmål det ikke finnes noe svar på, og jeg sa "Ja, si det...." Og han svarte: "Nei, DU skal si det! Ikke jeg!"

*s*

Skrevet

Ikke bare barn.

Eksen måtte ved en anledning levere sædprøve. Ikke verdens festligste opplevelse er jeg redd... og så ble han spurt av en bisk sykepleier om "tidspunkt for siste utløsning". Han tenkte høyt "når var nå det igjen..." og hun svarte "det vet vel ikke jeg, jeg var ikke der!".

Hvorpå han selvfølgelig ikke kunne dy seg, og svarte "og gudskjelov for det".

Skrevet

Ikke bare barn.

Eksen måtte ved en anledning levere sædprøve. Ikke verdens festligste opplevelse er jeg redd... og så ble han spurt av en bisk sykepleier om "tidspunkt for siste utløsning". Han tenkte høyt "når var nå det igjen..." og hun svarte "det vet vel ikke jeg, jeg var ikke der!".

Hvorpå han selvfølgelig ikke kunne dy seg, og svarte "og gudskjelov for det".

LOL!! Godt svart!!!

Apropos slike biske helsearbeidere: Hsuker en gang jeg var hos en meget bestemt ung lege. Hun spurte meg om jeg hadde vondt, og da jeg dro litt på det "Tja, vet ikke om jeg kan si det var _vondt_ men.."

så avbrøt hun meg og sa"Enten så HAR man vondt eller så har man det IKKE!"

Betryggende å vite at medisineere ikke er åpne for at man f eks, kan ha noe som kalles "ubehag"....;-)

Skrevet

jeg ser på det slik at det er unødvendig sløsing av tid å lese en bok som ikke fenger. Føler jeg ikke får noe igjen for det. Hvis det er slik at jeg må lese den første siden om igjen fordi jeg fallt ut, lukker jeg den heller pent sammen:)

Enig - men jeg tenkte forén gangs skyld å være litt tålmodig. Og jammen, på side 200 ble det plutselig litt mer liv, gitt.. :-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Enig - men jeg tenkte forén gangs skyld å være litt tålmodig. Og jammen, på side 200 ble det plutselig litt mer liv, gitt.. :-)

"på side 200" Imponert:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...