Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tre barn ei jente på 5 år og eneggede tvillinggutter på 1,5 år. Jeg er bekymret for den ene tvillinggutten, Kasper, som hele dagen går å dunker hodet (både pannen og bakhodet) i vegger, gulv og på sengehjørner. Han har konstant store kuler i hode da han dunker VELDIG hardt. Kan dette på noen måte være skadelig (se da bort i fra kuler og blåmerker)? Jeg frykter (store) hjernerystelser! Jeg har også hørt at det er mulig å riste løs deler av hjernen ved gjentatt hard dunking, er dette tilfelle? Det bør vel også nevnes at alle 3 barna skal på utredning for eventuell ADHD og at ingen av tvillingguttene har noe form for (forståelig)språk. Kasper skriker også INTENST og umotivert hele dagen.

Takknemelig for (raskt) svar

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21929-sm%C3%A5-barn-og-hodedunking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...