Gå til innhold

fotsaalen - roedt utslett og flassing

Anbefalte innlegg

For litt over en maaned siden fikk jeg et roedt omradet rundt stortaaen. Var noen roede prikker og flasset - har ogsa litt fotsopp. Dette gikk over etter 3 uker tror jeg.

Na en maned etterpa oppdaget jeg en omradet under fotsaalen - to omrader med storrelse pa en krone mynt med rode prikker. Jeg undersokte litt pa nett og dette sa mistenkelig ut som KS.

En uke etterpa , det som var ca 18 prikker er blitt 2 og flasser.. mindre rodt enn for - betydelig mindre.

Sa det ser ut som det er pa vei bort. Kan KS oppfoere seg slik?? Tror na at dette er det samme jeg hadde ved stortae. Tenkte ikke sa mye over det - regnet med det var fotsopp. Men dette utslettet under foten var litt annerledes.

Mitt sporsmal er om det kan vaere KS- men er det ikke rart at det flasser og de fleste prikkene borte etter en uke?

Vet at KS er en sjelden sykdom - men er i faregruppen da jeg er homofil..! (men har ikke usikker sex).

Et annet sporsmal er om dette viruset herpes 8 eller hva det na er - kan jeg fa KS av det uten og ha hiv men og ha fatt i seg viruset? (hoert det kan smitte ved spytt..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219316-fotsaalen-roedt-utslett-og-flassing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...