Gå til innhold

har store bokstaver betydning for om eposten kommer frem?


Gjest blue cucumber

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber

har sendt en email og er usikker på om den har kommet hjem (vet at de som jeg har sendt den til også er trege med å svare). Har iallefall ikke fått feilmelding på den, men har stor eller liten bokstav i begynnelsen av epostadressen noen betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen betydning.

Det trodde jeg også, men jeg har opplevd at flere e-poster ikke har kommet frem til avsender, og det eneste som var "feil" i adressen var at første bokstav var stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke ha noe å si.

En del epostprogram har mulighet for "notification", dvs at du kan be om en bekreftelse på at eposten er lest av mottakeren. Det går jo an å huke av for den funksjonen når du er veldig usikker på om eposten har kommet frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blue cucumber

Det skal ikke ha noe å si.

En del epostprogram har mulighet for "notification", dvs at du kan be om en bekreftelse på at eposten er lest av mottakeren. Det går jo an å huke av for den funksjonen når du er veldig usikker på om eposten har kommet frem?

vet du hvilke epostprogrammer dette gjelder?

Kan jeg gjøre det i hotmail noe sted?

Har brukt webmailen til universitetet nå, vet ikke om det er noen funksjon i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvilke epostprogrammer dette gjelder?

Kan jeg gjøre det i hotmail noe sted?

Har brukt webmailen til universitetet nå, vet ikke om det er noen funksjon i den.

Jeg bruker Eudora, tror det også fungerer i Outlook.

Hotmail og webmail er jeg usikker på.

Men store bokstaver har jeg aldri hatt problemer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...