Gå til innhold

Hva mener han???

Anbefalte innlegg

Møtte en veldig bra gutt da jeg var hjemme hos foreldrene min for 4 uker siden, møtte ham ute og vi endte opp m å kline. Han spurte etter tlf-nr mitt og fikk mld dagen etterpå. Vi meldte litt og avtalte å møtes igjen,vi studerer i samme by og han kom til meg. Alt klaffet veldig bra, og han lå over. Alt føles veldig naturlig med ham og jeg kan være meg selv 100 %. De siste 3 ukene har vi tilbragt en del tid sammen, sett film, vært på kino, han har sovet her. Vi går hånd i hånd, kliner og oppfører oss som et par, men vi har ennå ikke avklart noe. Vi har ikke snakket om d. Det jeg lurer på er egentlig hva dere tror han vil!! Er redd det bare dreier seg om sex for ham..men når vi har det bryr han seg veldig om at jeg skal ha det bra og nyter d.. Han gir meg ofte komplimenter om at jeg er søt, jeg gjør ham kåt, hehe og sånne ting. Jeg har vel egentlig aldri helt klart å tyde guttas signaler, er så redd for å tolke feil og så bli såra. Lurer bare på hva dere tror.. Dessuten tok han med sin egen tannbørste som han lot være her.. skal jeg ta det som et godt tegn kanskje?!?!

Dette ble kanskje litt rotete, men hvis noen gidder å analysere og prøve seg på et svar så hadde d vært kjempefint :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219419-hva-mener-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det høres da ut som dere allerede er et par? Eller savner du at dere skal avklare dette i ord, eventuelt allerede snakke om fremtiden?

Slapp av, kos deg og forsøk å tenke litt mindre!

Dersom du etter flere måneder føler deg usikker på status bør du absolutt ta det opp med ham. Tviler du på intensjonene hans da, er det dessverre gjerne grunn til det (min personlige erfaring).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219419-hva-mener-han/#findComment-1627672
Del på andre sider

Annonse

Det høres da ut som dere allerede er et par? Eller savner du at dere skal avklare dette i ord, eventuelt allerede snakke om fremtiden?

Slapp av, kos deg og forsøk å tenke litt mindre!

Dersom du etter flere måneder føler deg usikker på status bør du absolutt ta det opp med ham. Tviler du på intensjonene hans da, er det dessverre gjerne grunn til det (min personlige erfaring).

thanks for svar.. Jeg vt det er håpløst å skulle analysere alt, men blir nok dessverre litt sånn når man er litt forelska :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219419-hva-mener-han/#findComment-1627994
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...