Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Miklos. Jeg har et lite spørsmål angående et problem jeg har. Det startet med at jeg hadde akkurat som en liten tapp innenfor de ytre kjønnsleppene. Jeg trodde det var en slags føflekk uten farge for jeg hadde ikke noen problemer som kløe eller noe sånt. Det eneste problemet var at det ikke så særlig pent ut. Så utviklet det seg til at jeg fikk ganske mye utflod som ikke hadde en ubehagelig lukt. Jeg er virkelig plaget av det siden det er så ille at jeg må bruke små bind hele tiden. Nå nylig merket jeg at jeg i tillegg har fått fler sånne små tapper, men de klør fortsatt ikke. Kan de ha noen sammenheng med den uvanlige utfloden? Jeg har hatt en sexpartner etter at jeg oppdaget den første tappen..da var jeg i et fast forhold som er avsluttet nå. Håper du kan hjelpe meg:) med vennlig hilsen en som er litt bekymret..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219538-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...