Gå til innhold

Dere er sterke!

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten85

Hei hei.. Tenkte jeg skulle bruke min positive tenkning nå på noe bra i dag.

Jeg var veldig negativ til psykologen min, men etter noen ganger der nå føler jeg meg mye bedre. Hun sier hun ser framskritt :) Og jeg ser positivt på livet igjen!

Jeg har opplevd mye kjipt i livet mitt, men hver gang har jeg kommet ut av det som en sterkere person. Og jeg har ikke tenkt å la overgrepet bli et unntak!

I helgen kom en gutt bort til meg på et utested. Eneste han sa til meg var "Vær sterk, jeg ser du er en sterk person. Så vær det, du kommer igjennom alt!" Jeg fikk en styrke da, aner ikke hva han fikk ut av å si dette til meg. Men jeg tror jeg vil huske det for alltid. Jeg våkna..visst faen skal jeg være sterk. Jeg skal vinne!

Så husk at dere er sterke personer som gjennomgår dette. Ikke gi opp, dere skal vinne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219594-dere-er-sterke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...