Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

eneogalene1365380956

Jeg har i mange år gått med følelsen av at noe har skjedd i barndommen som ikke burde ha skjedd, men jeg vet ikke hva. Jeg har og hatt en slags verkende klump inni meg, som knyter seg hver gang jeg tenker på det. Jeg føler at jeg må få løsnet på den. Men jeg klarer ikke sette ord på tankene mine ansikt til ansikt, kun på papir. Er det noen som kan hjelpe meg å få orden i systemet? Slik at jeg kan få tatt steget helt ut og fortalt noen hva som plager meg mer i detalj. Er det noen som vet om en plass jeg kan henvende meg? Kan jeg ta med meg mitt skrevne materiale og gi det til legen? Vil han ta meg seriøst? Hjelp meg, vær så snill!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219670-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

skjønner godt at det er vanskelig å prate ansikt til ansikt med noen om tankene dine. jeg har det også sånn. fikk på en måte formidlet hva det gjalt til legen min, som henviste meg til psykolog. men det ble jo ikke noe lettere å snakke der... så jeg begynte å skrive. psykologen min syntes det var helt flott at jeg fant en måte å formidle noen av tankene og følelsene mine videre. hadde aldri i verden kunnet sagt det jeg har skrevet... synes du skulle ta med deg noen av skribleriene dine og gå til legen din. der burde du få hjelp... det er iallefall ett sted å begynne. sjekk også ut om det finnes andre du kan kontakte,som feks incest senter, psykiatrisk akutt-team ol. håper du tørr å ta mot til deg og vise noen det du har skrevet, og få hjelp videre. sender gode tanker til deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219670-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-1632959
Del på andre sider

Hei!

Jeg svarte deg på psykiatriforumet også, men har lyst å si at jeg synes du skal ta steget å gå til din primærlege. Det er liksom der alt starter. Han kan hjelpe deg videre, og jeg synes det er bra at du har evnen til å skrive og få ting ut på den måten. Mange tar med det og gir til legen sin. Det er kanskje tungt å gjøre det, men jeg tror du er klar for det nå.

Hvis du vil skrive her inne, så gjør du det. Her kan du skrive om alt mulig. En fantastisk måte å få ut ting på og her er mennesker som forstår deg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219670-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-1635038
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...