Gå til innhold

frustrert

Anbefalte innlegg

frustrertgutt84

Hei,

Jeg er ein gutt på 21 år som har oppdaget gulvæske rundt penishodet og penis hodet ser betent ut når jeg drar forhuden tilbake.Jeg hadde kjønnsvorter før men fikk sånn vortemiddel av lege for å ta det bort. Og d e når borte. Jeg har ikkje kjønnsykdom for jeg testet meg hos lege for 3 uker siden og har ikkje hatt samleie med ei jente etter det. kan du hjelpe meg ?. Venneligst hilsen Frustrert gutt 84

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219674-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Gul væske, kombinert med tegn på betennelse peker i retning av infeksjon med vanlige bakterier eller sopp. Med vanlige bakterier mener jeg at de ikke har noe med seksuelt overflrte infeksjoner å gjøre. Kanskje den vanligste er soppinfeksjonen, forårsaket av Candida ( En vanlig symptom du ikke nevner er kløe). Denne soppen er en normal del av tarmflora og infeksjonen skyldes en overføri

ng fra endetarmen til genitalia. Den er svært vanlig. Du kan bruke anti-sopp salve, f. eks. Canesten som du kan kjøpe uten resept. Dette er selvfølgelig ingen vantett og sikker diagnose, det kan være bakterier også, men nærmere kommer jeg ikke uten undersøkelse. Prøv den, om den ikke hjelper kan du få tatt en prøve til mikrobiologisk undersøkelse som kan gi grunnlag til en sikrere behandling. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219674-frustrert/#findComment-1631644
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...