Gå til innhold

Halleluja!!!! Jeg er så glad i dag. Del II


cecily

Anbefalte innlegg

har du fortalt det til noen? Jeg har fortalt det til foreldrene mine. Vi bør vel da også kanskje fortelle det til svigerforeldrene. Tror jeg lager en egen tråd om det

Ja, jeg har fortalt det til de jeg ønsker skal vite om graviditeten nå, og helst ikke om en evt abort. Dvs kun familie og nære venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    50

  • Mary Poppins

    3

  • Katt-ja

    2

  • Drømmer'n

    2

Kos deg med meksikansk gryte.

*har full oversikt* ;-)

Jeg ombestemte meg og lagde lørdags grandisen istedet, for den har jeg ikke prøvd før, men den var_ikke_god så nå er jeg i gang med å lage meksikansk gryterett likevel..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ombestemte meg og lagde lørdags grandisen istedet, for den har jeg ikke prøvd før, men den var_ikke_god så nå er jeg i gang med å lage meksikansk gryterett likevel..;)

Hadde den for tre timer siden vi også. Slett ikke verdt den femtilappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Vel fortjent:)

Husker deg fra "vil bli gravid-forumet"...

Lykke til!

Hihi, det tok en god stund, men nå er jeg endelig her.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det er ekstra hyggelig når det lykkes for noen som må streve en stund!

Jeg skal love deg at jeg vet omtrent hvordan du har det. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det er ekstra hyggelig når det lykkes for noen som må streve en stund!

Jeg skal love deg at jeg vet omtrent hvordan du har det. Lykke til videre!

Tusen takk.

Det er helt utrolig at absolutt alt klaffet på første forsøk, jeg har virkelig vært nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad for alle som vil gratulere. For hver gang en av dere sender et innlegg til meg, så går det bitvis mer og mer opp for meg at jeg faktisk skal ha barn. Tenk, jeg! Jeg skal ha barn.

Helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempesynd. Jeg har prøverøret i all dolhemmelighet og nå var det full klaff på første forsøk. Helt utrolig heldige er vi!

Gratulerer cecily :o)

Første gang jeg har hørt om noen som har dolhemligholdt et prøverørsforsøk ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer cecily :o)

Første gang jeg har hørt om noen som har dolhemligholdt et prøverørsforsøk ;o)

*stolt av å være den første*

Bare rør her, ser du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stolt av å være den første*

Bare rør her, ser du ;-)

Hehe :o)

Jeg skjønner at du er i ekstase. Virkelig, det å bli gravid på første forsøk er helt utrolig, utenkelig, det kan ikke beskrives :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...