Gå til innhold

Lillemaria tar en pause fra DOL

Anbefalte innlegg

Gjest lillemaria

Nå har jeg vært hekta i så mange år, at nå er det på tide å trekke ut nettkabelen og fokusere på livet utenfor.

Takk for alle diskusjoner vi har hatt. Dere er en herlig gjeng. Vil savne dere når jeg har DOL-ferie.

Kanskje jeg sender et kort i nye og ne

Take care:)

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220009-lillemaria-tar-en-pause-fra-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Får ikke til den søkingen, jeg i kveld!

Hvor mange innlegg hadde hun hatt? Var ikke akkurat så veldig kjent nick!

Den hun skrev her er den eneste ;)

*LOL*

Ante meg det var noe i den retningen... Artig!

Jeg sitter nå her og koser meg med DOL og rødvin helt i fred! Mannen min er jo på ferie med de to eldste barna, og han synes jeg bruker ALTFOR MYE TID PÅ dol, så nå kan jeg sitte her med god samvittighet uten å plage andre enn meg selv i morgen tidlig når minstemora våkner....og det er blitt altfor få timers søvn. Vi har fri i morgen, så derfor våkner hun sikker klokka seks.

Oi, dette ble litt vasete...

*LOL*

Ante meg det var noe i den retningen... Artig!

Jeg sitter nå her og koser meg med DOL og rødvin helt i fred! Mannen min er jo på ferie med de to eldste barna, og han synes jeg bruker ALTFOR MYE TID PÅ dol, så nå kan jeg sitte her med god samvittighet uten å plage andre enn meg selv i morgen tidlig når minstemora våkner....og det er blitt altfor få timers søvn. Vi har fri i morgen, så derfor våkner hun sikker klokka seks.

Oi, dette ble litt vasete...

Hehe herlig.

I utgangspunktet sitter jeg å leser pensumbok om næringsstruktur og utenrikshandel, samtidig som jeg også skriver oppgave om hvilke tiltak Hardanger Sunnhordalanske Damsskipselskap bør iverksette for å styrke motivasjonen blant de ansatte i organisasjonen som igjen skal bedre bedriftkulturen innad. *pøh*

Likevel ramler jeg innom dol så og si hele tiden. Kan du skjønne det? ;)

Hehe herlig.

I utgangspunktet sitter jeg å leser pensumbok om næringsstruktur og utenrikshandel, samtidig som jeg også skriver oppgave om hvilke tiltak Hardanger Sunnhordalanske Damsskipselskap bør iverksette for å styrke motivasjonen blant de ansatte i organisasjonen som igjen skal bedre bedriftkulturen innad. *pøh*

Likevel ramler jeg innom dol så og si hele tiden. Kan du skjønne det? ;)

Skjønner det veldig godt, jeg!

I kveld har je klart følgende (legg merke til at PC'en står i loftstua, mens stua med TV'en er i 1. etasje, og der ligger også minstemor):

Legge minstemor, dole, se på PULS, dole, rydde ut av vaskemaskinen og inn i tørketrommelen, dole, putte inn sutt, dole, ringe naboen og spørre om pulk, dole, se mesteparten av Stolthet og fordommer samtidig som jeg gikk ut og inn 8 ganger for å roeminstemor som sikkert hadde mareritt eller savnet søsknene og pappaen - hun fikk være litt i stua innimellom også, dole, btele regniner for mannen min sin jobb som han ikke rakk å gjøre før han reiste, dole, sende noen sms, finne vin, sette på en ny klesvask, dole :-)

En perfekt kveld!!!

En

Skjønner det veldig godt, jeg!

I kveld har je klart følgende (legg merke til at PC'en står i loftstua, mens stua med TV'en er i 1. etasje, og der ligger også minstemor):

Legge minstemor, dole, se på PULS, dole, rydde ut av vaskemaskinen og inn i tørketrommelen, dole, putte inn sutt, dole, ringe naboen og spørre om pulk, dole, se mesteparten av Stolthet og fordommer samtidig som jeg gikk ut og inn 8 ganger for å roeminstemor som sikkert hadde mareritt eller savnet søsknene og pappaen - hun fikk være litt i stua innimellom også, dole, btele regniner for mannen min sin jobb som han ikke rakk å gjøre før han reiste, dole, sende noen sms, finne vin, sette på en ny klesvask, dole :-)

En perfekt kveld!!!

En

Oi du har vært aktiv ikveld. Tenk så mye trim du får pga dol, siden du må fly opp og ned trappen mellom hver gang du er innom ;)

DOL er genialt på mange områder ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...