Gå til innhold

Murring i korsrygg og mage


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg muligens ble litt overstimulert under hormonstimuleringen, for den første rugeuken var ganske øm og fæl.

Nå murrer det skikkelig om kveld, natt og morgen. Jeg våkner gjerne av at det er vondt i ryggen og jeg føler meg skikkelig sliten. Å ligge på ryggen er verst, å snu seg er en planlagt operasjon om natten.

Hvor mye murrer det hos dere 'normalt' gravide?

4+2 i dag (Jippi!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lest bloggen min fra da jeg var i de dagene du er i nå?

Kjenner meg veldig godt igjen i vondtene dine og det er helt vanlig når man blir gravid etter hyperstimulering. Jeg ble først litt bedre og så verre igjen før det gikk over.

Håper du blir fort bedre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest bloggen min fra da jeg var i de dagene du er i nå?

Kjenner meg veldig godt igjen i vondtene dine og det er helt vanlig når man blir gravid etter hyperstimulering. Jeg ble først litt bedre og så verre igjen før det gikk over.

Håper du blir fort bedre! :-)

Kanskje jeg skal lese de sidene igjen. Det var nok lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest bloggen min fra da jeg var i de dagene du er i nå?

Kjenner meg veldig godt igjen i vondtene dine og det er helt vanlig når man blir gravid etter hyperstimulering. Jeg ble først litt bedre og så verre igjen før det gikk over.

Håper du blir fort bedre! :-)

Så rart at du også fikk vondt i skulderen. Det hadde jeg også. Skikkelig vondt i høyre skulder/nakke.

Pussig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det murret veldig i magen forrige uke men denne uken er det mere stikkninger (som sting bare lengre ned, hvis du skjønner)

Korsryggen var et helvete den første uken men nå er den mye bedre.

Er 6+4 i dag.

Det er vel helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ cecily! GRATULERER! Så morsomt at det endelig ble din tur! : ) Virklig glad på dine vegne! *grattisklem*

Det murret noe voldtsomt hos med de første mnd. Hadde menssmerter i mage og rygg + strekksmerter i sidene. Var stuptrøtt hele tiden.

Men det blir mye bedre i 2. trimeser! Da hadde jeg ikke noe plager, bare litt strekksmerter i ny og ned og av og til ømme pupper. : )

Ønsker deg masse lykke til! Det er fantastisk å være mor. Blir bare bedre og bedre.. Nå er gutten min 7. mnd og blitt en sta, hissig og veldig blid humørspreder! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ cecily! GRATULERER! Så morsomt at det endelig ble din tur! : ) Virklig glad på dine vegne! *grattisklem*

Det murret noe voldtsomt hos med de første mnd. Hadde menssmerter i mage og rygg + strekksmerter i sidene. Var stuptrøtt hele tiden.

Men det blir mye bedre i 2. trimeser! Da hadde jeg ikke noe plager, bare litt strekksmerter i ny og ned og av og til ømme pupper. : )

Ønsker deg masse lykke til! Det er fantastisk å være mor. Blir bare bedre og bedre.. Nå er gutten min 7. mnd og blitt en sta, hissig og veldig blid humørspreder! : )

Tusen takk!

Endelig min tur, ja.

Her murrer det ganske mye og intenst til tider, men på lyse dagen er det ikke så ille. Ble litt svimmel i dusjen i morges, men det ga seg da jeg fikk spist litt. Hører at alle har så ømme pupper, men mine er helt som normale de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Endelig min tur, ja.

Her murrer det ganske mye og intenst til tider, men på lyse dagen er det ikke så ille. Ble litt svimmel i dusjen i morges, men det ga seg da jeg fikk spist litt. Hører at alle har så ømme pupper, men mine er helt som normale de.

Pass på spis ofte (og drikk mye vann, man skal drikke dobbelt så mye vann som gravid, dvs. 4 liter)! Du kan også få litt lavt blodtrykk, det er normalt.. Reis deg forsiktig så du ikke gølver. : ) Og spis frokost!

Fikk ikke ømme pupper før uti uke 6 jeg... Så det kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...