Gå til innhold

Luft/sult??? Magesmerter? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Har fått sånn av og til helt sinnsyke magesmerter. De kommer på 5 minutter, varer i 4-6 timer, og avtar på en time. Så er jeg "øm" i magen resten av kvelden. Smertene er så kraftige at jeg greier ikke røre meg, bare ligger i fosterstilling, og selv når jeg ligger helt stille er det så vondt at det er uutholdelig, for er litt "kramper" i magen. Kjennes spesielt om jeg bruker magemusklene(rører på meg, strekker meg opp fra fosterstilling).

De dukka opp første gang for 1.5 år siden, kom regelmessig 1 gang i mnd(faen meg nesten på dagen med 1mnds mellomrom!!) i ca 4 mnd fra nyår'05. Og hadde det igjen en gang i høst.

Det hadde vært fint å få innspill på hva det kan være siden jeg la legetimen på is siden jeg ikke har hatt det i det siste. Det er ikke mensen da, siden jeg går på p-piller og ikke har eggløsning(-det- har jeg fått fra lege!).

Tips da, værsåsnill!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220167-luftsult-magesmerter-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor sitter smertene?

Har du de høyt opp ved magesekken med utsråling til ryggen, ville jeg tippe gallesten....Men jeg er ingen lege, og du bør vel utredes for dette

Nei de sitter nede i magen, mest på høyre side føler jeg kanskje. Ikke noe særlig stråling til ryggen.

Gjest cathrine_jenta

Nei de sitter nede i magen, mest på høyre side føler jeg kanskje. Ikke noe særlig stråling til ryggen.

Mulig det er en ufarlig syste på eggstokken. Jeg hadde en slik en , en gang. Det gjorde skikkelig vondt. Heldigvis ble den borte av seg selv.

Har du tatt GU i det siste? Hvis ikke, er det kanskje en ide for å utelukke slike ting.

Syntes uansett at dette høres såpass vondt ut at du bør ta en legesjekk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...