Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 16år, jeg elsker å synge og jeg elsker å danse. snakker mye og kan godt snakke høyt i timene.men når det kommer til framføring og snakke høyt når alle andre er helt stille så blir jeg sprut rød i trynet. det er heeeelt grusomt. alle sier '' se hun blir rød a, så ler de'' jeg er utadvent, men det må være ett eller annet jeg sliter med. for det er så ille at jeg heller skulker og får karakter 0 fordi jeg ikke vil gjøre det. og jeg nekter og si til læreren min at det er fordi jeg rødmer. det vil jeg ikke..

jeg blir også fort sinna, og jeg føler liksom at jeg ikke klarer å stole på folk, liksom at hvis jeg ser en venninne av en venn så blir jeg skeptisk og bestemmer meg for å ikke like henne. jeg skrev at jeg er utadvent men det er mot vennene mine. det er litt trist synes jeg...

før gikk jeg på medisiner, men jeg ble så veldig sløv av det og sovnet hele tiden, det var fordi jeg begynte med å gispe etter luft hele tiden og fikk nesten anfall..

det er over nå, nå klarer jeg å takle det.

jeg vet ikke hva som er... men jeg føler at det er nooe galt. at ikke alt er som det skal. jeg er positiv og lever godt,trener mye og har god familie og gode venner. =)

Håper du svarer .klem meg j89

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220170-frav%C3%A6r-og-karakter-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...