marielle23 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Sliter med en tånegl, og har betennelse i neglrota. Har slitt med dette lenge. Til nå har jeg vært gjennom 4-5 operasjoner, men betennelsen kommer tilbake hver gang. Dette tar på, og jeg vil ha en stopp på dette problemet. Er det noen der ute som har fjernet hele tåneglen med rota? Noen erfaringer å dele? Jeg har utrolig vondt nå, Ser med gru på å gå med krykker flere dager, etter siste operasjon for en mnd siden. Hvordan vil det bli etter en slik operasjon med tanke på følsomhet og hvordan tåa vil se ut. Er redd for at dette vil se grusomt ut. Jeg ser selv ikke noen annen løsning, betennelsen er ikke fremst på tåa, men der neglen begynner. PS! Ham som opererte meg hadde ingen erfaring med å fjerne hele neglen med rota, så jeg ber om hjelp her inne, uansett hvem som kan svare. Alle svar mottas med stor takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220211-fjerne-t%C3%A5negl-for-godt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.