Gå til innhold

Vooonde pupper som vokser

Anbefalte innlegg

Gjest puppelura

I de siste par-tre ukene har jeg hatt skikkelig vondt i puppene, og de er ganske harde. Jeg får ikke til ligge på magen eller på siden, det gjør rett og slett for vondt og det blir for mye "press" i puppene. Det føles som det er en stor, øm kul i hver pupp, litt som sånne vokse-kuler man har i puberteten. Puppene har også blitt større (fra liten B til fullfull B), og de står liksom rett ut. Det ser faktisk litt ut som silikonpupper, det er helt merkelig.

Først trodde jeg at jeg var gravid, men testen var negativ, så hva i alle dager kan dette være?

Jeg er 22 år, så det kan vel ikke være tilfelle at de rett og slett vokser..? Jeg var sent utviklet, men dette er jo litt i det seneste laget.

Hva skjer med puppene mine?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220295-vooonde-pupper-som-vokser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...