Gå til innhold

;)


Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt

Anbefalte innlegg

Nei, hvorfor det ..... når personer legger ut om hva som skjer i såpass private ting her, så må de jo bare regne med at noen plustelig kan knekke sammen i latter når vi f.eks. møtes på butikken.

Personen som ikke holder til her på DOL lurer kanskje på hvorfor folk ler av h*n, får se, kanskje jeg kommer til å si at jo jeg veit hva du holder på med under dyna, for det står det om på DOL .....

Hvis de holder på med det UNDER dynen, kan det neppe være så grasat spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veldig anonym idag amber sun ;-P

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan være så skråsikker på at du vet hvem dette nicket er.

Videre skjønner jeg heller ikke hvorfor du synes det er så morsomt at noen du kjenner har sex, det er vel ingen big deal det.

Jeg hadde dog likevel sagt ifra.

Enig med deg, MP.

Kanskje jeg skal slenge på et anonymt nick idag, hehe ja det gjør jeg.

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt outet ja og jeg har i høyeste grad outet meg selv også! :o) Men det er straks 7 år siden så de få som husker det holder nok kjeft. ;o) Jeg vet det er noen her inne som husker det godt.

7 år????

Tiden går... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 år????

Tiden går... :(

*Hehe* Jepp! Grunnen til avisartikkelen sitter i en stol ved siden av meg nå og ser Pokemon og om 3 uker blir han 7 1/2 år. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Jepp! Grunnen til avisartikkelen sitter i en stol ved siden av meg nå og ser Pokemon og om 3 uker blir han 7 1/2 år. :o)

Så Pokemon er pop der i heimen og altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Pokemon er pop der i heimen og altså?

Åja, gjett om! Både poden på 7 1/2 og Snuppa på 5 1/2 er helfrelste om dagen!

Til og med mor begynner å synes at Picachu er søt... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda mer anonym Mary Poppins

Enig med deg, MP.

Kanskje jeg skal slenge på et anonymt nick idag, hehe ja det gjør jeg.

;-P

Godt vi er enige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig anonym idag amber sun...ja særlig

Godt vi er enige ;)

Vi er både enige og veldig anonyme, hehe.

Ta en titt i vondt-i-håndleddet-tråden din forresten!

;-P

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ja, det kan nok hende det er deg h*n sikter til... Husker forsåvidt at du ble outet for et par år siden. Du får håpe de fleste har glemt det.

Ikke at jeg mener at du _burde_ føle deg utilpass med det,- men jeg ville nok ikke likt om noen visste hvem jeg var på ordentlig ;-)

Noen her vet hvem jeg er på ordentlig! Men så vet jeg hvem de er også, da... En kommer til og med hit på fredag! Hjelp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Vi er både enige og veldig anonyme, hehe.

Ta en titt i vondt-i-håndleddet-tråden din forresten!

;-P

*S*

Kan tro jeg lurer på hvem som har det anonyme nicket der...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

"Men NÅ vet du det. Så da har du absolutt ingenting å skamme deg over :-)"

Jeg måtte ha det inn med stor spiseskje men skjønte det til slutt ;)

"Det er ingen skam å spør." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her vet hvem jeg er på ordentlig! Men så vet jeg hvem de er også, da... En kommer til og med hit på fredag! Hjelp! ;)

Bø! *s*

Men idag er jeg veldig anonym altså! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, gjett om! Både poden på 7 1/2 og Snuppa på 5 1/2 er helfrelste om dagen!

Til og med mor begynner å synes at Picachu er søt... ;o)

Jentungen min på 8 har vært fascinert av disse siden jeg kjøpte en bunke pokemonkort da hun var 2.

Tanken var å gi henne en lekeaktivitet som var hennes - noe de voksne ikke helt skulle forstå. Og det har funket bra, kan man si.

At tegnefilmene der har en del etiske og moralske retningslinjer gjør heller ikke vondt i så henseende - barna utvikler litt mer empati av å være opptatt av Pokemon enn av å være opptatt av Bratz - for å si det slik *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ghjlrsilje

Det er sikkert meg. :o) Det er allitd noen som tror de vet hvem jeg er på ånkli, men så langt har nå ingen konfrontert meg med det ansikt til ansikt. :o)

Ikke har jeg noe å skamme meg over heller. ;o)

Det er ikke særlig vanskelig å finne ut hva du heter i RL, Lillemus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ghjlrsilje

Jeg er klar over det. :o)

Men går ut fra at du ikke synes det er noen bid deal..... Vet bare navnet ditt, jeg. Kjenner deg ikke, og bor ikke der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går ut fra at du ikke synes det er noen bid deal..... Vet bare navnet ditt, jeg. Kjenner deg ikke, og bor ikke der du bor.

Jeg er fullt klar over at man kan finne ut fornavnet mitt og mange har også fått med seg hvor jeg bor. Men det er maaaaange ved samme fornavn her i byen, ja selv her i bydelen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men det går vel greit

Jeg er fullt klar over at man kan finne ut fornavnet mitt og mange har også fått med seg hvor jeg bor. Men det er maaaaange ved samme fornavn her i byen, ja selv her i bydelen. :o)

Det går fint an å finne både fornavn og etternavn på deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...