Gjest katrin iselin Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er jente på 23 år. Har alltid vært fornøyd med puppene mine. Brukt 75 B og 75 C og veid ca 50 kg. Så begynte jeg på medisin, zyprexa pga en manisk episode, og gikk opp til 75 kg på det verste. Meget tykk. Men sluttet på den og trente av meg det meste. Stoppet på 60 kg, Men nå er det slik at 80 C passer helt fint, jeg "sprenger" den ikke slik jeg gjorde før! Kan sikkert bruke 85 B og det er bare helt deprimerende for meg... Har elsket å være den lille med større pupper enn de fleste. Fått kjempemasse positiv oppmerksomhet pga puppene. Selv om jeg gikk ned 15 kg, så beholdt jeg det meste av puppene. Helt til nå i det siste, enda jeg spiser nok, burde kanskje spise mer pizza eller noe. Kanskje pga jeg har begynt med styrketrening... Vil bare ikke gi slipp på det å ha store pupper.. Det er kjempeviktig for meg å ha store pupper. Jeg vil ikke ha silikon. Vil ikke ha et fremmed implantat i kroppen. Kroppen min har også en tendens til å avvise ting som piercinger og øredobber og lager store arr, så tror ikke silikon er helt trygt for meg. Uansett vil jeg ikke ha det, da vil jeg heller ha mindre pupper. Men jeg fikk en ide om at jeg kunne ta fettsuging på magen min og evt litt på overarmene! Har hørt at da legger du ikke på deg der du har tatt fettsuging. Slik at jeg kunne spise mer og legge på meg igjen, og det da vil legge seg på puppene og ikke magen! Har tendens til å legge på meg på overkroppen og ikke på beina. De er ganske slanke. Jeg er 160 cm, 60 kg, og jeg vil ha 80 D, en stor 80 D, ikke en løs 80 C... Er kjempe viktig for meg. Vil det å ta fettsuging på magen være en god ide? Vil det da være stor sannsynlighet for at det legger seg på puppene når jeg legger på meg et par kg? Trenger nok bare et par kg for å få stor 80 D igjen. Eller er det risiko for at det legger seg på upassende steder, som hofter eller ansikt eller rompe eller slike ting? Har tendens til å legge på meg på overkroppen og ikke beina. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220459-st%C3%B8rre-pupper-ved-fettsuging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Interessant teori, men jeg tror ikke det vil funke. Det er nok av andre steder fettet kan legge seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220459-st%C3%B8rre-pupper-ved-fettsuging/#findComment-1639466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er riktig at fettet som man suger bort ikke kommer igjen. Hvis man legger på seg etter en fettsuging, vil man øke i vekt som før, men mindre på de behandlede stedene enn man ellers ville ha gjort (mer info på www.kveim.no). Om maven din er egnet for fettsuging eller ikke, avhenger blant annet av om fettet er innvendig eller under huden. Dette er ikke mulig å si uten at jeg har sett deg. Jeg foreslår derfor at du bestiller en konsultasjon. I tillegg må det sies at man bør være helt kvitt sine eventuelle psykiske plager før operasjon er fornuftig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220459-st%C3%B8rre-pupper-ved-fettsuging/#findComment-1643279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.